اخباراخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانبازی ها و اپلیکیشن های موبایلپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

تعداد بازیکنان PUBG پس از رایگان شدن با رشد چشمگیری مواجه شده است

بازی پرطرفدار Playerunknown’s Battlegrounds  که به اختصار با نام PUBG شناخته می شود ، بدون شک یکی از بزرگترین بازی های عرضه شده در سبک بتل رویال در سالیان اخیر محسوب می شود.محبوبیت این سری از زمان عرضه تا اکنون به حدی بوده است که شرکت سازنده آن اقدام به ساخت دو نسخه از این بازی برای موبایل نموده و حتی یک بازی ترسناک با نام The Callisto Protocol که در جهان این بازی جریان دارد، در دست توسعه قرار دارد.اما با تمامی این تفاسیر، بزرگ ‌ترین اتفاقی که می توانست برای این فرنچایز اتفاق بیفتد، اعلام رایگان شدن بازی بر روی استیم بود که به تازگی به واقعیت تبدیل شد.

پابجی

به نظر می‌رسد که این تصمیم تا این لحظه تصمیم درستی بوده است، زیرا استودیوی PUBG به تازگی از طریق یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرده است که پس از رایگان شدن PUBG، این بازی با افزایش 486 درصدی در تعداد بازیکنان جدید، بزرگترین رشد خود را در سالیان اخیر تجربه کرده است.البته این دستاورد تنها با در نظر گرفتن بازیکنان پلتفرم PC در نظر گرفته شده است هر چند که با توجه اینکه نسخه PC بازی همواره از دید جذب مخاطب نسبت به نسخه های کنسولی برتری داشته است، این آمار همچنان قابل توجه می باشد.

توسعه دهندگان بازی در گزارش خود جزییات بیشتری را در این باره به اشتراک گذاشته اند:

در هفته پس از رایگان شدن بازی، تعداد بازیکنان جدید افزایش 486 درصد افزایش یافته است که از نرخ رشد بازیکنان در سال 2017 پیشی می گیرد. علاوه بر این، رشد کاربران جدید با درصد بالاتری (537٪) در مناطقی همچون آسیای جنوب شرقی، آمریکای جنوبی و اروپای شرقی افزایش یافته است. علاوه بر این، بازی نسبت به هفته قبل از رایگان شدن افزایش قابل توجهی در میانگین ساعات تجربه شدن توسط بازیکنان داشته است، به گونه ای که این میزان در پلتفرم رایانه های شخصی و کنسول ها 100 درصد در هفته افزایش یافته در حالی که بازیکنان کنسول های پلی استیشن افزایش 400 درصدی را ثبت کرده اند.

در زمان نگارش این خبر، بازی دارای حداکثر تعداد بازیکنان همزمان 24 ساعته بیش از 515000 بازیکن می باشد.اگر چه این عدد ممکن است به اندازه اعداد عجیب و غریبی که بازی در سال 2018 ثبت می کرد (بیش از 3.2 میلیون بازیکن همزمان) بزرگ نباشد، اما درعین حال، دیدن این که این عنوان پس از رایگان شدن مجدداً به پیشرفت خود ادامه می دهد، جالب توجه است.

برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای گیم با بازی سنتر همراه باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا