اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

بازی Psychonauts 2 بدون هیچ کرانچی ساخته می‌شود

بازی Psychonauts 2 حدود دو ماه دیگر عرضه خواهد شد و حال یکی از تهیه‌کنندگان دابل فاین عنوان کرده که این بازی بدون فشار کاری شدید تولید می‌شود. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Psychonauts 2

کوین جانسون، یکی از تهیه‌کنندگان استودیوی Double Fine با انتشار توئیتی گفته که تیم سازنده توانسته تا بازی سایکوناتس 2 را «بدون هیچگونه کرانچ» تولید کند. کرانچ عبارتی است که برای اضافه‌کاری شدید کارمندان جهت به‌پایان رساندن مراحل توسعه بازی‌ها در مدت زمانی خاص، استفاده می‌شود.

جانسون در توئیتی که بر روی صفحه شخصی خود قرار داده می‌گوید: «حقیقت جالب: Psychonauts 2 هیچ‌گونه کرانچی نداشته است. تیم سازنده شگفت‌انگیز بوده و من افتخار می‌کنم که در بخشی از یک چیز بسیار ویژه که طبق برنامه در حال ساخت بوده قرار داشته‌ام. فکر می‌کنم شما هم از آن لذت ببرید.»

این عنوان پلتفرمر سوم شخص تاکنون چندین تأخیر پیاپی را تجربه کرده اما اکنون بالاخره در تاریخ 25 آگوست منتشر می‌شود. سازندگان پیش از این اعلام کرده بودند که برای رساندن بازی به استانداردی بالاتر و سازگار کردن خود با خریده شدنشان توسط شرکت Microsoft، زمان بیشتری را نیاز دارند.

بازی Psychonauts 2 در تاریخ 25 آگوست (3 شهریور) برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس|اس، پلی استیشن 4 و همچنین پلی استیشن 5 (از طریق قابلیت پشتیبانی از نسل قبل) عرضه خواهد شد. همچنین این عنوان از روز عرضه بر روی سرویس Xbox Game Pass قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا