اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4کامپیوتر

بازی Psychonauts 2 گلد شد

استودیوی دابل فاین اعلام کرده که ساخت بازی Psychonauts 2 به اتمام رسیده و این عنوان مطابق برنامه در تاریخ 25 آگوست (3 شهریور) منتشر خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Psychonauts 2

این دنباله موردانتظار برای سال‌ها در دست ساخت بوده و حال پس از رخ دادن چندین تأخیر در زمان عرضه بازی، دوست‌داران سبک پلتفرمر بالاخره می‌توانند جدیدترین ساخته استودیوی Double Fine را تجربه کنند. این استودیو با انتشار یک توئیت گلد شدن بازی را تأیید کرد و بدین ترتیب، سایکوناتز 2 اکنون برای طی کردن مراحل توزیع در سراسر دنیا آماده می‌شود.

دابل فاین همچنین به طرفداران اعلام کرده که تا زمان عرضه، موارد بیشتری را برای به اشتراک گذاشتن دارد. شایان ذکر است که کاربران ایکس باکس می‌توانند Psychonauts 2 را از همین حالا بر روی کنسول‌های خود نصب کنند. همچنین پچ روز عرضه این عنوان نیز در روز گذشته با حجمی کمتر از 300 مگابایت منتشر شد که مواردی مانند رفع باگ و بهینه‌سازی عملکرد بازی را در بر داشت.

بازی Psychonauts 2 در تاریخ 25 آگوست برای رایانه‌های شخصی، (ویندوز استور و استیم) ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس|اس، سرویس Xbox Game Pass و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. این بازی بر روی پلی استیشن 5 با استفاده از قابلیت بکوارد اجرا می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا