اخبار بازیپلی استیشن 4

عرضه حالت چند نفره بازی Beat Saber بر روی PSVR تأخیر خورد

اگر از بین افرادی هستید که قصد داشتید حالت جدید چند نفره بازی Beat Saber را بر روی PSVR تجربه کنید، باید تا اوایل سال آینده منتظر بمانید. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

مولتی پلیر بازی Beat Saber

عنوان Beat Saber را می‌توان یکی از موفق‌ترین بازی‌های VR دانست. سازندگان پس از عرضه بیت سیبر در سال 2019 به پشتیبانی کردن از آن ادامه دادند و به‌تازگی یک حالت جدید چند نفره آنلاین را به بازی اضافه کرده‌اند. این بروزرسانی از همین حالا برای کاربران PC در دسترس است، اما کاربران PSVR آن را در اوایل 2021 دریافت خواهند کرد.

استودیو Beat Games با انتشار یک توئیت ضمن عذرخواهی از کاربران PSVR، از تأخیر این آپدیت برای پلتفرم مذکور خبر داده است. سازندگان در نظر دارند تا این آپدیت را در ژانویه 2021 برای PSVR منتشر کنند. همچنین در توئیتی دیگر سازندگان از شدت پیچیدگی خلق تجربه مولتی پلیر در توسعه بازی گفتند، چرا که مراحل توسعه بخش چند نفره بر روی هر پلتفرم به‌شکل خاصی دنبال می‌شود.

این تأخیر باری دیگر به ما یادآوری می‌کند که روند توسعه بازی‌ها در ژانرهای مختلف تا چه حد می‌تواند سخت باشد. بازی Beat Saber هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، Oculus و PSVR در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا