اخبار بازی

وب سایت رسمی PS5 راه افتاد

وبسایت PS5

شرکت سونی اعلام کرده است که کنسول پلی استیشن 5 امسال عرضه خواهد شد، و حالا این شرکت وب سایت رسمی پلی استیشن 5 را راه انداخته است. این وب سایت اطلاعات زیادی را نشان نمی دهد، اما پیشنهاد ثبت نام برای یک خبرنامه [newsletter] و متن کوتاهی که قول می دهد خبر های جدید در راه است، جزوی از این وب سایت هستند.

ما، به اشتراک گذاری اخبار درباره ویژگی های فوق العاده ای که می توانید از پلی استیشن 5 داشته باشید را شروع کردیم، ولی هنوز کاملا آمادگی نداریم که از نسل بعدی پلی استیشن به طور کامل پرده برداری کنیم.

در زیر ثبت نام کنید تا موقعی که اخبار را منتشر می کنیم، از اولین نفر هایی باشید که آپدیت ها، شامل اخبار درباره زمان انتشار PS5، قیمت PS5 و فهرست بازی های زمان لانچ PS5، را دریافت می کنند.

بعد از آشکار ساختن نام رسمی پلی استیشن که از همان رویه دستگاه های گذشته پیروی می کند، شرکت سونی اخیرا لوگوی کنسول را در Consumer Electronics Show نشان داد.

همچنین تعدادی از مشخصات فنی کنسول هم مشخص شدند، که از آنها می توان به وجود هارد SSD اشاره کرد. گفته شده که کنسول از رزولوشن 4K و تکنیک Ray tracing پشتیبانی می کند و دسته جدید از haptic feedback و adaptive triggers که به توسعه دهنده ها اجازه می دهد کشش دکمه ها را برای گیم پلی تنظیم کنند، استفاده می برد.

مشخص نیست که چه موقع بیشتر درباره PS5 خواهیم شنید، ولی با توجه به این که می دانیم شرکت سونی در E3 2020 شرکت نخواهد کرد، خبری از این کنسول در این مراسم نخواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا