اخبار بازیپلی استیشن 5

بازی‌های تعریف‌کننده نسل بعد حداقل تا 2022 برای پلی استیشن 5 منتشر نخواهند شد

به گفته مدیر عامل برند پلی استیشن یعنی آقای جیم رایان، PlayStation 5 بازی‌های تعریف‌کننده نسل نهم را احتمالا تا 2022 نخواهد دید. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

کنسول PlayStation 5

پلی استیشن 5 بالاخره عرضه شده و افرادی که موفق شده‌اند تا این کنسول را تهیه کنند، به نسل جدید کنسول‌های خانگی قدم گذاشته‌اند. طبیعتا برای مدتی عناوین کراس-جن زیادی را خواهیم دید و سونی نیز اعلام کرده که پشتیبانی از نسل قبل از جهاتی تا 3 سال آینده ادامه دارد. با اینکه گفته شده بازی‌های بین نسلی از پایه با در نظر گرفتن قابلیت‌های PlayStation 5 ساخته خواهند شد، اما به‌نظر می‌رسد سونی انتظار دارد تا عناوین تعریف‌کننده نسل جدید طی دو سال آینده از راه برسند.

جیم رایان در صحبت‌های خود با TASS اشاره کرد که بازی‌های بین نسلی را مشکل نمی‌بیند. او با مقایسه چند سال ابتدایی نسل قبل با نسل فعلی گفت:

“تاریخ نشان می‌دهد در سال دوم یا سوم است که توسعه‌دهندگان گام‌های بزرگی را بر می‌دارند. به‌طور معمول توسعه‌دهندگان کمی زمان نیاز دارند تا خود را با سخت‌افزار جدید آشنا کنند. اما احتمالا در سال 2022 است که شما چیزهای شگفت‌انگیزی را خواهید دید. همان‌طور که در سال 2016/2015 انتشار بازی‌های تعریف‌کننده نسل قبلی شروع شد.”

احتمالا صحبت‌های آقای رایان واقع‌گرایانه به‌نظر می‌رسد. البته که استودیوهای زیادی در رها کردن کاربران PS4/Xbox One مدتی را صبر خواهند کرد و در ابتدا عرضه بازی‌های پر شماری را به‌صورت کاملا انحصاری برای نسل بعد نخواهیم دید. همان‌طور که رایان اشاره کرد، بهره‌گیری کامل از سخت‌افزار جدید زمان خواهد برد. اما در این مدت، بازی‌های کراس-جن بر روی کنسول‌های نسل جدید به بهترین شکل اجرا می‌شوند و عناوین قدیمی‌تر نیز بهبودهایی را دریافت می‌کنند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا