اخبار بازیپلی استیشن 5

سونی در تریلر جدید پلی استیشن 5 بازه زمانی عرضه بازی‌های انحصاری خود را مشخص می‌کند

سونی به‌تازگی تریلر جدیدی را منتشر کرده که در آن بازه زمانی عرضه چندین عنوان بزرگ PlayStation 5 را اعلام می‌کند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

پس از ماه‌ها انتظار، طی چند روز آینده پلی استیشن 5 عرضه می‌شود و حال سونی تریلر جذابی را برای لانچ این کنسول تدارک دیده است. با اینکه تریلر منتشر شده لحظات جدیدی از بازی‌ها را به‌تصویر نمی‌کشد و شامل صحنه‌هایی از تریلرهای گذشته می‌شود، اما این ویدئو بازه زمانی عرضه بازی‌هایی مانند Horizon Forbiden West و Ratchet and Clank: Rift Apart را تأیید می‌کند.

سونی برای نیمه اول سال 2021 تعداد زیادی از عناوین انحصاری را برای عرضه در نظر دارد. علاوه بر بازی Ratchet and Clank: Rift Apart ، عنوان Horror shooter استودیو Housemarque یعنی بازی Returnal نیز در این بازه زمانی عرضه می‌شود. همچنین تریلر جدید شایعات اخیر مربوط به بازی Gran Turismo 7 را تایید می‌کند، چرا که این عنوان هم برای عرضه در نیمه اول 2021 برنامه‌ریزی شده است.

در پایان تأیید شد بازی Horizon Forbidden West که در رویداد اولیه معرفی کنسول PlayStation 5 رونمایی شده بود، در نیمه دوم 2021 از راه می‌رسد. لازم به ذکر است که دو بازی Spider-Man Miles Morales و ریمیک Demon’s Souls، همراه با کنسول PlayStation 5 یعنی در تاریخ 12 نوامبر (22 آبان) منتشر خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا