اخباراخبار بازیپلی استیشنپلی استیشن 3پلی استیشن 5

امکان تایید اتفاقی قابلیت اجرای بازی های نسل های قبل برای پلی استیشن 5

پلی استیشن -یا اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم PSN- ممکن است به تازگی قابلیت پشتیبانی از بازی‌های PS3 بر روی PS5 را تایید کرده باشد. همچنین اگر قرار باشد پشتیبانی از بازی‌های PS3 به PS5 اضافه شود، ممکن است قابلیت Backward Compatibility برای کنسول های نسل پنجم و ششم سونی یعنی PS2 و PS1 هم در راه باشد.

در روز های گذشته وبسایت کمیک بوک یک پتنت به روز شده از پلی استیشن را منتشر کرد که جزییات اضافه شدن قابلیت بکوارد برای کنسول نسل نهمی سونی را توضیح می داد؛اما اکنون به نظر‌‌ می‌رسد شواهد بیشتری در این رابطه وجود دارد، و اینبار این شواهد در استور رسمی سونی مشاهده شده است.

جردن میدلر، منتقد وبسایت VGC، پستی را در توییتر منتشر کرده است که در آن عکسی از حضور نسخه PS3 بازی‌های Dead or Alive در فروشگاه پلی استیشن PS5 و قیمت گذاری آن قرار دارد. به طور معمول، انتظار نداریم که این بازی‌ها در استور پلی استیشن حضور داشته باشند، زیرا آنها برای خرید در دسترس نیستند. با این حال، این عناوین هم‌اکنون در صفحه فروشگاه پلی استیشن قرار دارند. البته، این مورد ممکن است تنها یک خطای ساده باشد، اما در این صورت با در نظر گرفتن تمامی شایعاتی که در مورد وجود قابلیت Backward Compatibility کنسول‌های PS3، PS2 و PS1 بر روی PS5 وجود دارد، این خطا در زمان نامناسبی برای سونی رخ داده است.

این اخبار و شایعات دقیقا در همان هفته‌‌ای رخ داده است که پلی استیشن شروع به هشدار به خرده فروشان بریتانیا برای حذف کردن کارت‌های PlayStation Now از قفسه‌های فروشگاه‌های خود کرده است.از این رو می توان به این نتیجه رسید که طبق گزارشات اخیر این اقدام سونی، راه را برای ایجاد یک سرویس اشتراکی جدید پلی استیشن با اسم رمز اسپارتاکوس هموار‌‌ می‌کند.

ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که ارتباط این مسئله با قابلیت بکوارد کامپتبلیتی بر روی PS5 چیست؟

در این صورت با این پاسخ مواجه‌‌ می‌شوید که طبق ادعای منابع داخلی این سرویس اشتراکی نه تنها سرویس‌های PlayStation Now و PlayStation Plus را با هم ترکیب می‌کند، بلکه به مشترکین اجازه می‌دهد تا عناوین خاطره انگیز کنسول های PS3، PS2 و PS1 را از طریق قابلیت Backward Compatibility تجربه کنند.

پلی استیشن 5

در حال حاضر، گمانه زنی‌ها به اوج خود رسیده اند اما با تمامی این تفاسیر بهتر است به تمامی این مطالب و شایعات با شک و تردید نگاه کرد.  منتظر به روز رسانی‌های جدید این خبر در صورت پاسخ احتمالی سونی به پست توییتر بالا و شفاف گرایی در رابطه با سرویس اشتراکی مرموزش باشید.ما هم همانند همیشه، با منتشر شدن اطلاعات جدید درباره این موضوع، شما را در جریان آخرین وضعیت قرار خواهیم داد.با بازیسنتر همراه باشید

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا