اخبار بازیپلی استیشن 5

نصب دیتا در هنگام قرار گرفتن دیسک بر روی پلی استیشن 5 مشکلاتی را به‌همراه دارد

متأسفانه برخی کاربران در نصب دیتای بازی‌های خود بر روی PlayStation 5 با مشکلاتی همراه هستند که در ادامه به آن می‌پردازیم. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

کنسول PlayStation 5

عرضه پلی استیشن 5 مانند هر تکنولوژی جدید با هیجان زیادی از سوی طرفداران همراه بود. اما کنسول‌های جدید در زمان عرضه معمولا با چندین مشکل فنی دست و پنجه نرم می‌کنند و PlayStation 5 نیز از این قاعده مستثنی نیست. گزارشاتی از یک مشکل بر روی PS5 به‌گوش می‌رسد که می‌تواند شما را وادار کند تا دیتای دیسک بازی خود را از کنسول حذف و مجددا نصب کنید.

کاربری به‌نام Lance McDonald در صفحه توئیتر خود به توضیح دادن این مشکل در هنگام نصب دیسک بازی Devil May Cry 5 Special Edition پرداخته است. به‌نظر می‌رسد که اگر به‌هنگام نصب برخی بازی‌ها از روی دیسک، کنسول شما به اینترنت متصل باشد، آخرین آپدیت منتشر شده برای بازی به‌صورت خودکار و یکجا همراه با بازی اصلی دانلود می‌شود. چنین چیزی می‌تواند باعث کندتر شدن روند نصب بازی اصلی شود، اما این تنها مشکل به‌وجود آمده نیست.

این کاربر (McDonald) می‌گوید که در چنین حالتی اگر در هنگام نصب بازی اینترنت شما دچار مشکل شود، مجبور هستید که دیسک بازی را از دستگاه بیرون بیاورید و آن را مجددا نصب کنید. همچنین گفته شده اروری که در صفحه می‌بینید، هیچکدام از این موارد را توضیح نمی‌دهد.

مشخص نیست که آخرین آپدیت فریمور PlayStation 5 این مشکل را حل کرده یا خیر. همان‌طور که گفته شد، این مشکل در هنگام نصب برخی عناوین پیش می‌آید و برای مثال نصب آپدیت‌های بازی Demon’s Souls به‌طور جداگانه از بازی اصلی انجام می‌پذیرد. در هر صورت، انتظار می‌رود با گذر زمان و گزارشات کاربران، این مشکلات در آینده توسط سونی حل شوند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. والا به اینا نمیگن مشکل
    مشکل اونیه که دستگاه لانچ اول مشکلی سخت افزاری داشته باشه مثل دو نسل پیش برای x360 که سه چراغ میشد یا برای PS3 که یه سری دسته ها مشکل پیدا کردن کنسول به به اصطلاح sync داشتن و سری sixaxis یه سری مشکلات داشت که سونی مجبور شد دوباره با دال شاک قرار داد ببنده.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا