اخبار بازیپلی استیشن 5

هدست PlayStation VR نسل بعدی سونی از همین حالا در حال ساخت است

طبق یک آگهی شغلی جدید منتشر شده، شرکت Sony از همین حالا در حال توسعه دادن ورژن نسل بعدی هدست PlayStation VR است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

هدست PlayStation VR

نسل بعدی کنسول‌ها به‌زودی آغاز خواهد شد، اما بحث و گفت و گو در مورد تکنولوژی و سخت‌افزارهای آینده هیچگاه زود نیست. طبق اطلاعاتی که در آگهی شغلی جدید سونی توسط UploadVR رؤیت شده، این کمپانی به‌دنبال مدیری است که در بخش “توسعه صفحه نمایش قرار گرفته بر روی سر VR نسل بعدی” فعالیت کند. این موضوع بیانگر این است که PS VR فعلی نه‌تنها در مقطعی بازنشسته می‌شود، بلکه در آینده ورژن جدیدی از آن که مختص نسل بعد خواهد بود را نیز می‌بینیم.

همچنین این آگهی به برخی از ویژگی‌های PS VR نسل بعدی اشاره کرده‌است. تیم توسعه‌دهندگان هدست واقعیت مجازی در سونی بر روی “طراحی مبتنی بر تشعشع حرارت” کار خواهند کرد. دیگر نکته جالب در مورد آگهی سونی این است که شایعات مربوط به بی‌سیم بودن PS VR نسل بعدی را تأیید می‌کند. پیش‌تر طرفداران از طریق پتنت‌هایی که در فضای مجازی پخش شده بود، به بی‌سیم بودن این هدست پی برده بودند.

تاکنون اطلاعات زیادی از برنامه‌های سونی در زمینه نسل بعدی واقعیت مجازی منتشر نشده‌است. علی‌رغم اینکه مدتی پیش اعلام شد بازی Hitman 3 بر روی نسل بعد با هدست واقعیت مجازی قابل بازی خواهد بود، اما سونی به‌طور شفاف اعلام کرده که PS VR جدید را در زمان عرضه پلی استیشن 5 نخواهیم دید. در هر صورت، با توجه به فروش 5 میلیونی PS VR در طول این نسل، دنبال شدن این مسیر توسط سونی چندان تعجب‌آور نیست.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. پس با این حساب کمتر از 2سال دیگه نباید انتظار داشت که در دسترس قرار بگیره.
    نکته خوب اینجاست که PS5 از نسخه فعلی حمایت میکنه.
    [SPOILER]
    “”نسل بعدی کنسول‌ها به‌زودی آغاز خواهد شد، اما بحث و گفت و گو در مورد تکنولوژی و سخت‌افزارهای آینده هیچگاه زود نیست. طبق اطلاعاتی که در آگهی شغلی جدید سونی توسط UploadVR رؤیت شده، این کمپانی به‌دنبال مدیری است که در بخش “توسعه صفحه نمایش قرار گرفته بر روی سر VR نسل بعدی” فعالیت کند. “”
    :)):)):)):))
    واقعا زبان خیلی فقیری داریم، پدر مترجم درمیاد که بخواد بدون استفاده از کلمات انگلیسی منظور برسونه.
    [/SPOILER]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا