اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

جزئیات آپدیت بزرگ بعدی پلی استیشن 5 اعلام شد

شرکت Sony ساعاتی پیش اعلام کرد که آپدیت جدید کنسول PlayStation 5، مواردی مانند امکان نصب M.2 SSD و پشتیبانی از صدای سه بعدی بر روی تلویزیون‌ها را در بر دارد و همین چهارشنبه (امروز) عرضه می‌شود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

کنسول PlayStation 5

این دومین آپدیت بزرگ نرم‌افزاری کنسول پلی استیشن 5 محسوب می‌شود و از این رو، ویژگی‌های مختلفی  برای کاربران در نظر گرفته شده است. پس از نصب آپدیت، این امکان را دارید که حافظه کنسول خود را به وسیله  M.2 SSD افزایش دهید. پس از انجام اینکار، می‌توانید به‌طور مستقیم به اجرای بازی‌های PS5 و PS4 بر روی SSD نصب‌شده بپردازید.

پشتیبانی از صدای سه بعدی هم بر روی تلویزیون‌ها اضافه خواهد شد و بخش کنترل سنتر، گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتری را مانند پنهان کردن کنترل‌ها در اختیار کاربران قرار خواهد داد. همچنین ورژن PS4 و PS5 بازی‌ها نیز در بخش لایبرری و هوم اسکرین، به‌طور جداگانه نمایش داده می‌شوند. در کنار این، مشاهده و نوشتن پیام برای دوستان از بخش Game Base هم آسان‌تر خواهد شد.

 دیگر ویژگی مهم آپدیت جدید، این است که مشترکان سرویس PlayStation Now از حالا می‌توانند برای استریم بازی‌ها، رزولوشن 1080p و یا 720p را انتخاب کنند. البته سونی اشاره کرده که این انتخاب به‌طور جداگانه به هر بازی بستگی دارد. یک Trophy Tracker جدید نیز برای دسترسی سریع به 5 تروفی هر بازی در صفحه کنترل سنتر اضافه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا