اخبار بازیپلی استیشن 5

رکوردشکنی کنسول PlayStation 5 در آمریکا

طبق آماری که در گزارش ماه مارچ گروه NPD ارائه شده، کنسول PlayStation 5 در 5 ماه نخست عرضه خود در آمریکا بیشترین فروش را تجربه کرده است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

کنسول PlayStation 5

همانند ماه‌های گذشته، نینتندو سوئیچ در صدر پرفروش‌ترین کنسول ماه مارچ، چه به لحاظ تعداد فروش و چه فروش دلاری، قرار گرفته. همچنین فروش دلاری سخت‌افزارهای ویدئو گیمی 47 درصد نسبت به مارچ سال گذشته افزایش داشته و رکورد فروش 680 میلیون دلاری را برای این ماه برجا گذاشته است.

در 3 ماهه اخیر، سوئیچ بیشترین تعداد فروش و پلی استیشن 5 بیشترین فروش دلاری را در آمریکا تجربه کرده‌اند. علاوه بر این، در گزارش اخیر NPD مشخص شده که PS5 هم در فروش دلاری و هم تعداد فروش، سریع‌ترین فروش را در تاریخ بازار آمریکا داشته که آمار قابل توجهی است.

حدود 5 ماه از وارد شدن پلی استیشن 5 به بازار می‌گذرد. شرکت Sony حدود دو ماه پیش اعلام کرده بود که این کنسول نسل نهمی تا پایان سال میلادی گذشته، 4.5 میلیون واحد فروخته بود. سونی همچنین در گزارش مالی خود عنوان کرده بود که انتظار دارد تا پایان سال مالی یعنی پایان مارچ 2021، 7.6 میلیون واحد از پلی استیشن 5 را به‌فروش برساند. با اینکه اکنون رقم دقیقی برای فروش حال حاضر PS5 نداریم، اما ممکن است فروش کنسول به این مقدار رسیده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا