اخبار بازیپلی استیشن 5

پلی استیشن 5 به بزرگ‌ترین لانچ بین کنسول‌های سونی تبدیل شد، منتظر موجودی بیشتر در هفته‌های آینده باشید

شرکت Sony کنسول PlayStation 5 را بزرگ‌ترین لانچ بین سایر کنسول‌های این شرکت لقب داد و اعلام کرد که تا قبل از پایان سال، واحدهای بیشتری از پلی استیشن 5 در فروشگاه‌ها موجود خواهد شد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

کنسول PlayStation 5

تقریبا دو هفته از عرضه PlayStation 5 در ژاپن و آمریکا گذشته و حال سونی، این کنسول را بزرگ‌ترین لانچ خود معرفی کرده. با اینکه عدد دقیقی ذکر نشده، اما حالا می‌دانیم فروش پلی استیشن 5 طی دو هفته اول از پلی استیشن 4 که در این بازه زمانی 2.1 میلیون واحد فروخته بود، بیشتر بوده و از این حیث رکوردشکنی کرده است. البته PS5 (پس از 19 نوامبر) نسبت به PS4 در زمان عرضه، در مناطق بیشتری عرضه شد.

در پستی که صفحه رسمی توئیتر پلی استیشن منتشر کرده می‌خوانیم: “ما می‌خواهیم از گیمرها در همه‌جای دنیا بابت تبدیل کردن PS5 به بزرگ لانچ کنسولی ما در تاریخ تشکر کنیم. تقاضا برای PS5 بی‌سابقه است، برای همین می‌خواهیم تأیید کنیم که واحدهای PS5 بیشتری تا قبل از پایان سال به فروشگاه‌ها ارسال خواهد شد. لطفا با فروشگاه محلی خود در ارتباط بمانید.”

کنسول PS5 با فهرست قدرتمندی از بازی‌ها مانند Spider-Man: Miles Morales و Sackboy: A Big Adventure و همچنین بازسازی Demon’s Souls عرضه شد. سونی پیش‌تر اعلام کرده بود که انتظار دارد فروش PS5 در اولین سال مالی از فروش 7.6 میلیونی PS4 عبور کند.

شایان ذکر است که مایکروسافت نیز مدتی پیش Xbox Series X|S را بزرگ لانچ کنسولی این کمپانی اعلام کرده بود و به‌نظر می‌رسد سونی و مایکروسافت، هردو شروع قدرمندی را در ماه نوامبر داشته‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا