اخبار بازیپلی استیشن 5

سونی تأیید کرد: پلی استیشن 5 در روز عرضه تنها به‌صورت آنلاین به‌فروش می‌رسد

طبق اعلام شرکت شرکت Sony، کنسول PlayStation 5 در زمان عرضه از طریق حضوری به‌فروش نخواهد رسید. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

کنسول PlayStation 5

درست یک هفته مانده به عرضه کنسول پلی استیشن 5، سونی بیانیه جدیدی را در مورد چگونگی مدیریت فروش این کنسول منتشر کرده که با توجه به نزدیک بودن به زمان عرضه، باعث تعجب برخی افراد شده است. سونی از طریق انتشار پستی بر روی بلاگ پلی استیشن اعلام کرد که PS5 در روز عرضه در هیچ منطقه‌ای از طریق فروشگاه حضوری قابل خرید نخواهد بود.

این تصمیم در راستای امن نگه داشتن گیمرها، فروشگاه‌ها و کارمندان در میان شیوع ویروس کووید-19 اتخاذ شده است. در بیانیه منتشر شده می‌خوانیم: “هیچ واحدی در روز عرضه (12 نوامبر یا 19 نوامبر، بسته به منطقه شما) در فروشگاه‌ها موجود نخواهد بود. لطفا برای کمپ زدن و صف بستن در فروشگاه محلی خود به امید پیدا کردن کنسول PS5 برای خرید برنامه‌ریزی نکنید. ایمن باشید، در خانه بمانید و سفارش خود را آنلاین ثبت کنید.”

شایان ذکر است که افرادی که PlayStation 5 را پیش‌خرید کرده‌اند قادر خواهند بود تا با مراجعه به فروشگاه‌ها کنسول خود را در زمان عرضه تحت پروتکل‌های بهداشتی تحویل بگیرند. با توجه به اینکه در بسیاری از مناطق موارد مثبت کووید-19 در حال افزایش است، این تصمیم منطقی به‌نظر می‌رسد. نکته منفی این موضوع اما مشکلات احتمالی است که در خرید آنلاین به‌وجود خواهند آمد؛ به‌خصوص با در نظر گرفتن اتفاقاتی که در اولین روزهای پیش‌خرید PS5 رخ داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا