اخبار بازیپلی استیشن 5

سازندگان: پلی استیشن 5 می‌تواند بازی‌ها را به‌صورت 60/4K فریم اجرا کند

علی‌رغم اینکه در چند وقت اخیر شایعاتی در مورد به مشکل خوردن PlayStation 5 در اجرای بازی‌های 4K به‌گوش می‌رسید، سازندگان بازی Quantum Error اعلام کرده‌اند که این عنوان بر روی کنسول نسل بعدی سونی به‌صورت 4K واقعی اجرا می‌شود. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Quantum Error

مدتی پیش یکی از اینسایدرهای شناخته‌شده به‌نام Dusk Golem شایعاتی را مطرح کرده بود که به ناتوانی PlayStation 5 در اجرای برخی بازی‌ها به‌صورت 4K اشاره داشت. او مدعی شده بود که توسعه‌دهندگان Resident Evil Village و چند بازی دیگر برای رسیدن به زرولوشن 4K واقعی بر روی PS5 به مشکل خورده‌اند، اما آن‌ها بر روی Xbox Series X این مشکل را ندارند و بنابراین کاربران PS5 بازی‌های زیادی را در حالت “4K تقلبی” (آپ اسکیل شده) خواهند دید.

پس از آن، بحث‌های زیادی در خصوص صحت و یا عدم صحت ادعاهای Dusk Golem شکل گرفت. حال سازندگان بازی کوانتوم ارور یعنی استودیو Teamkill Media در پاسخ به کاربری در خصوص این موضوع صحبت کرده و نوشته: “Quantum Error در حال حاضر بدون بهینه‌سازی به‌صورت 4K و 65-70 فریم اجرا می‌شود. ما به هدف خود که اجرا شدن به‌صورت 4K و 60 فریم است خواهیم رسید.”

ببا اینکه هنوز تاریخ انتشار دقیق بازی Quantum Error مشخص نیست، اما سازندگان اعلام کرده‌اند که زمان عرضه بازی احتمالا در سال 2021 خواهد بود. پلتفرم‌های مقصد این بازی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 هستند. استودیو Teamkill Media وعده داده که در طی دو هفته آینده یک نمایش طولانی را از عنوان در دست ساخت خود ارائه خواهد داد.

نوشته های مشابه

‫11 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”Fifa 10, post: 4830693, member: 40331″]
    هیچ شکی نیست که کنسول ها میتونن تا سالها 4k 60 فریم بدن. شما همین الان با 2070 super هم میتونید اینکار رو بکنید. ولی با تنظیمات درست. کاملا مطمعنم که بازیهایی که عرضه میشن برای این هدف باید تنظیمات گرافیکی بازی رو به صورت قابل قبول و در مسیر 4k 60 بزارن.
    [/QUOTE]

    نه بابا بازی های این نسلم خوباش نمی دن چه برسه به نسل بعد اینا 1440P هم بدن ما راضیم حتی 1080P 60 هم بدن مشکلی نداریم فقط 30 فریم ندن 30 فریم هم اینپوت لگ به شدت بالا می بره هم بازی کند به نظر می رسه هم به شدت موشن بازی مات می شه.
    تاریخ مصرف 30 فریم 10 11 سالی می شه که تموم شده اما اینا ول کن نیستن اکثرا برای همین 60 فریم میان سمت PC که البته PC بازای حساس که به زیر 120 فریم دیگه فکر نمی کنن اما انصافا 60 فریم استاندارد خیلی خوب و معقولی برای گیم هست.

  2. [QUOTE=”mostafawarcraf, post: 4830642, member: 67032″]
    البته توی تیتر باید بگید سازندگان بازی فلان نه اینکه سازندگان !
    [/QUOTE]
    درود، درست میگید و منم شرمندم بابت این موضوع. 😀 اما برای نوشتن تیتر محدودیت کارکتر داریم که از یه حد طولانی تر نشه، اینه که با همچین تیترهایی به وجود میاد رو سایت بعضی وقتا.
    [QUOTE=”Prince78, post: 4830697, member: 64526″]
    بنظرم این قضیه درست نیست به کل ارجاع داده بشه. همین الان AC V نتونسته روی کنسولای نسل بعدی 60 فریم بده و یا حتی اکثر نمایش های ایونت سونی هم 30 فریم بودن. توی انحصاری های ماکرو هم مدیوم 30 فریمه

    هرچند اون حرف داسک گولم رو بیشتر بخاطر بهینه نبودن و “مدت زمان زیاد” تا عرضه بازی نام برده میدونم، ولی نمیشه حرف سازنده Quantum Error (بازی یی که بنظرم فقط بخاطر زود معرفی شدنش -یکی از اولین بازی های انحصاری سونی در حالی که فرست پارتی ها معرفی نشده بودن- در کانون توجه رفت) رو سند نقض این حرفا بزاریم.
    [/QUOTE]
    دقیقا موافقم، کاش همه این چیزایی که گفتید رو در نظر میگرفتن، اون موقع دیگه سر دوتا پست توئیتری اینقدر جنگ و دعوا نمیدیدیم. :))

  3. [QUOTE=”Prince78, post: 4830697, member: 64526″]
    بنظرم این قضیه درست نیست به کل ارجاع داده بشه. همین الان AC V نتونسته روی کنسولای نسل بعدی 60 فریم بده و یا حتی اکثر نمایش های ایونت سونی هم 30 فریم بودن. توی انحصاری های ماکرو هم مدیوم 30 فریمه

    هرچند اون حرف داسک گولم رو بیشتر بخاطر بهینه نبودن و “مدت زمان زیاد” تا عرضه بازی نام برده میدونم، ولی نمیشه حرف سازنده Quantum Error (بازی یی که بنظرم فقط بخاطر زود معرفی شدنش -یکی از اولین بازی های انحصاری سونی در حالی که فرست پارتی ها معرفی نشده بودن- در کانون توجه رفت) رو سند نقض این حرفا بزاریم.
    [/QUOTE]
    نقض اون حرفا مگه سند هم میخواد ؟ 😀 وقتی طرف اول میگه 1080 نمیتونه بعد میگه نه منظورم 4K بود بعد میگه نه منظورم فقط RE8 بود نه همه بازی ها بعد میاد میگه من اصن اطلاعات سخت افزاری ندارم بلد نیستم .
    به نظر من که اصلا سند نقض لازم نداره خودش مشخص کرد داره بی پایه اساس حرف میزنه

  4. بنظرم این قضیه درست نیست به کل ارجاع داده بشه. همین الان AC V نتونسته روی کنسولای نسل بعدی 60 فریم بده و یا حتی اکثر نمایش های ایونت سونی هم 30 فریم بودن. توی انحصاری های ماکرو هم مدیوم 30 فریمه

    هرچند اون حرف داسک گولم رو بیشتر بخاطر بهینه نبودن و “مدت زمان زیاد” تا عرضه بازی نام برده میدونم، ولی نمیشه حرف سازنده Quantum Error (بازی یی که بنظرم فقط بخاطر زود معرفی شدنش -یکی از اولین بازی های انحصاری سونی در حالی که فرست پارتی ها معرفی نشده بودن- در کانون توجه رفت) رو سند نقض این حرفا بزاریم.

  5. هیچ شکی نیست که کنسول ها میتونن تا سالها 4k 60 فریم بدن. شما همین الان با 2070 super هم میتونید اینکار رو بکنید. ولی با تنظیمات درست. کاملا مطمعنم که بازیهایی که عرضه میشن برای این هدف باید تنظیمات گرافیکی بازی رو به صورت قابل قبول و در مسیر 4k 60 بزارن.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا