اخبار بازیپلی استیشنپلی استیشن 4پلی استیشن 5

نسخه بتای آپدیت جدید PS5 و PS4 فردا منتشر خواهد شد

به‌روزرسانی جدیدی برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 فردا در دسترس قرار خواهد گرفت، قابلیت‌های جدیدی اضافه یا توسعه یافته‌اند که مهم ترین آنها بهبود Party Chat و Share Play خواهد بود.

PS5 and PS4

اول از همه کسانی که از کنسول‌های سونی استفاده می‌کنند، می‌توانند یک پارتی عمومی و یا خصوصی برای صحبت و بازی کردن با دوستان خودشان ایجاد کنند، در پارتی عمومی تمام دوستان شما می‌توانند به شما ملحق شوند اما پارتی خصوصی فقط برای افراد خاصی که شما انتخاب کنید در دسترس است. از آنجایی که این ویژگی‌ها در آپدیت به صورت بتا اضافه خواهد شد و در ابتدا تنها برای کشورهای انگلیس و آمریکا در دسترس است، فقط کسانی که از یک نسخه آپدیت شده پلی استیشن استفاده کنند می‌توانند وارد پارتی‌های عمومی شوند.

به‌روزرسانی بخش Share Play در PS5 نیز به این معنا است که بازیکنان می‌توانند مستقیما صدای خود را به اشتراک بگذارند به جای اینکه ابتدا Share Screen را شروع کنند. همچنین در آپدیت جدید منو به سه بخش پارتی‌ها، دوستان و پیام‌ها تقسیم می‌شود و مانند ویژگی‌های نرم افزار دیسکورد، شما می‌توانید چه در PS4 و چه در PS5 صدای هر یک از اعضای پارتی را کم و زیاد و به صورت جداگانه کنترل کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا