اخبار بازی

PS4 :Neil Druckmann در روایت پویاتر داستان کمک خواهد کرد

کارگردان هنری و نویسنده ND، آقای Neil Druckmann در مصاحبه با Games Industry International از مزایای کنسول های نسل بعد نه تنها در بخش گرافیکی، بلکه روایت داستانی بازی ها نیز گفته اند. ایشان معتقند که پرداخت واقع گرایانه به شخصیت بسیار خوب و مهم است تا جایی که دیگر بازیکن به چین و چروک صورت و مژگان اهمیتی نمی دهد.
اجرای بازی The Last of Us بر روی یک کنسول 7 ساله سندی بر استعداد این گروه است. با توجه به محدودیت های RAM در PS3 آنها فقط تعداد معین و محدودی از انمیشن ها را برای الی درست کرده بودند. آقای Druckmann گفته اند: "تکنولوژی مسیر طولانی را برای خلق هوش مصنوعی پیچیده و داستان سرایی پویا نظیر کارهای ما که در The Last of Us سعی کردیم انجام دهیم طی خواهد کرد. ما محدودیت برای حافظه و تعداد انیمیشن های الی داشتیم. "

آقای Druckmann معتقند که کنسول نسل بعد سونی راه حل این قضیه را دارا است. با معماری یک پارچه PS4 و حافظه GDDR5 پویایی بیشتری را در بازی های آینده ND شاهد خواهیم بود.
ایشان ادامه می دهند: "اینگونه است که PS4 می تواند در آینده به ما در زمینه پویا سازی بازی کمک کند. جایی که داستان به تک تک فرامین لحظه ای بازیکن واکنش نشان می دهد. تکنولوژی مسیر طولانی در پیش دارد."

در گشته تایید شده بوده است که ND در حال کار بر روی یک عنوان نسل بعد می باشد. PS4 برای آمریکای شمالی در 15 نوامبر عرضه خواهد شد.
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا