اخبار بازی

به روزرسانی 6.50 کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شد

کنسول پلی‌استیشن 4

طی 24 ساعت گذشته شرکت سونی جدیدترین به روزرسانی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و PlayStation 4 Pro را منتشر نموده که ورژن کنسول را به عدد 6.50 تغییر می‌دهد. برخلاف چند آپدیت اخیر که عملاً هیچ کاری به غیر از ایجاد امنیت بیشتر در فضای سیستم عامل و بهبود بخشیدن به عملکرد کلی کنسول انجام نمی‌دادند، به روز رسانی 6.50 چند ویژگی تازه را به کنسول وارد می‌کند. شرکت سونی که برای این آپدیت طی چند هفته گذشته به افرادی که در طرح آزمایش آن شرکت داشتند نسخه‌هایی را می‌فرستاد، بدون هرگونه صحبت درباره ویژگی‌های آن، به روزرسانی را عرضه کرده و حال می‌توان از جزئیات کامل آن در بخش ذیل با خبر شد:

  • قابلیت اتصال و انجام بازی‌ها با استفاده از قابلیت Remote Play روی گوشی‌ها و تبلت‌هایی که از سیستم عامل IOS پشتیبانی می‌کنند. (برای این کار باید نرم‌افزار PS4 Remote Play را از اَپ استور دانلود کنید)
  • توانایی انتخاب کیفیت استریم 720p برای نرم‌افزار Niconico
  • برای کنسول‌هایی که تولید ریجن‌های خاصی هستند، هم‌ اکنون امکان تغییر دکمه ورود را خواهید داشت. به این شکل که با ورود به Settings، بخش System و تیک زدن گزینه Use X button for Enter، کنسول‌هایی که دکمه منوی آن‌ها دایره است می‌توانند آن‌را به ضربدر تغییر بدهند.

این آپدیت حدود 480 مگابایت حجم داشته و هم اکنون از طریق کنسول قابل دریافت است. گفتنیست ویژگی ریموت پلی روی گوشی‌های هوشمند برای سیستم عامل اندروید نیز در دسترس است اما تنها در اختیار خانواده «اکسپریا» قرار دارد. هرچند اگر قادر به روت کردن گوشی خود باشید، می‌توانید از این برنامه روی هر برندی استفاده کنید.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا