اخبار بازی

بازی های رایگان پلی استیشن پلاس در ماه آگوست ۲۰۱۹ معرفی شدند

بازی‌های پلی استیشن پلاس

در اولین روز ماه August (دهم مرداد) هستیم و به زودی عناوین رایگان این ماه برای مشترکین پلی استیشن پلاس در دسترس قرار خواهد گرفت. دو عنوان Wipeout Omega Collection و Sniper Elite 4 در تاریخ 15 مرداد جایگزین عناوین رایگان ماه گذشته یعنی دو عنوان Detroit: Become Human و Horizon Chase Turbo خواهند شد. پس تا تاریخ ذکر شده دو عنوان ماه گذشته را از دست ندهید.

کالکشن Wipeout Omega سه بازی Wipeout HD ، Wipeout HD Fury expansion و  Wipeout 2048 را شامل می‌شود. این بازی عنوانی در سبک ریسینگ است که بازیکنان در آن با هدایت فضاپیماهایی با قابلیت ضد گرانشی به مسابقه با سایر بازیکنان می‌پردازند. در این بازی در مجموع 26 مسیر ، 46 خودروی منحصر بفرد و 9 حالت بازی تک نفره یا چند نفره وجود دارد. شما می توانید با دوستان خود به صورت آفلاین یا آنلاین این بازی را تجربه کنید و حتی این عنوان را در PlayStation VR نیز می‌توانید بازی کنید. این کالکشن در زمان انتشار توانست نمرات خوبی را از سایت‌های معتبر کسب نماید؛ در هر یک از این سه بازی، مکانیزم‌ها و عناصر جذابی در مسابقات وجود دارد که می‌تواند تجربۀ خوبی را برای شما رقم بزند.

عنوان بعدی همانطور که گفته شد بازی Sniper Elite 4 است. با در نظر گرفتن سبک این بازی که یک عنوان اکشن تیراندازی تاکتیکی و مخفی‌کاری است می‌توان از آن بعنوان یک بازی خوب یاد کرد. این بازی هم امتیازات خوبی را از سایت‌های معتبر کسب کرده که در این زمینه می‌توان به امتیاز 9/10 سایت GameSpot اشاره کرد. عنوان Sniper Elite 4 نسبت به نسخه‌های پیشین خود پیشرفت‌ کرده و سازندۀ بازی یعنی استودیوی Rebellion همچنان به اصلاح مکانیزم‌های بازی می‌پردازد. در این عنوان تأکید بیشتری بر روی تیراندازی با برد طولانی انجام شده و آن را به خوبی در بازی اجرا کرده‌اند. در بازی Sniper Elite 4 سلاح‌های کاربردی و نقشه‌هایی با مقیاس بالا و همچنین طراحی مراحل هوشمندانه باعث شده تا این عنوان بهترین اسنایپر الایت ساخته شده تا کنون باشد.

همانطور که در بالا گفته شد کالکشن Wipeout Omega و عنوان Sniper Elite 4 در تاریخ 15 مردادماه برای مشترکین پلی استیشن پلاس بصورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت و بازیکنان تا تاریخ 11 شهریور فرصت دارند تا این دو عنوان را تجربه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا