اخبار بازیپلی استیشن 3پلی استیشن 4پلی استیشن 5

شایعه: احتمال ترکیب شدن PS Plus و PS Now در قالب یک سرویس جدید

بلومبرگ به‌تازگی به نقل از منابع خود مدعی شده که شرکت Sony برای رقابت با Xbox Game Pass، سرویس اشتراکی جدیدی را ارائه خواهد داد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی‌های PlayStation

طیق گزارش بلومبرگ، این سرویس در حال حاضر با نام رمز Spartacus شناخته می‌شود و قرار است تا دو سرویس PlayStation Plus و PlayStation Now را با یکدگیر ترکیب کند. گفته شده که اسپارتاکوس یک سرویس 3 رده‌ای خواهد بود که جزئیات آن بدین شکل است:

  • رده اول: شامل تمام مزایای فعلی PlayStation Plus
  • رده دوم: شامل کالکشن عظیمی از بازی‌های پلی استیشن 4 و با گذر زمان، پلی استیشن 5
  • رده سوم: شامل دموهای طولانی، استریمینگ و چندین بازی کلاسیک پلی استیشن 1، پلی استیشن 2، پلی استیشن 3 و PSP

همچنین در این گزارش اشاره شده که سونی برنامه دارد تا سرویس PlayStation Plus را همچنان به شیوه فعلی نگه دارد، اما ممکن است سرویس PlayStation Now از رده خارج شود. با توجه به اینکه قیمت سالانه هر دوی این سرویس‌ها برابر با 60 دلار است، باید دید که سیاست قیمت‌گذاری سونی در ارائه سرویس جدید اسپارتاکوس به چه شکل خواهد بود.

شایان ذکر است که به گفته جیسون شرایر (نویسنده گزارش)، قرار نیست که بازی‌های جدید در هنگام عرضه بر روی این سرویس قرار گیرند. در نهایت نیز باید گفت که بلومبرگ در گزارش خود به قیمت سرویس جدید اشاره نکرده، اما به گفته منابع انتظار می‌رود که در بهار آینده شاهد شروع کار آن باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا