اخبار بازی

Project Osborn، یک عنوان بلند پروازانه از Ubisoft

Ubisoft در حال کار بر روی یک عنوان بلندپروازانه با اسم رمز Project Osborn می باشد.داستان بازی در مورد حمله ی تروریست ها به خاک امریکاست که یکی از شخصیت های منفی بازی،بنا به گفته ی یکی از منابع موثق،از نوادگان George Washington است.
John Washingtonـه 42 ساله در Virginia بزرگ شد.اصل و نسب او به حدود 400 سال پیش در شهر Jamestown بر می گردد در حالی که تمام تاریخچه ی خانوادگی آن ها با وطن پرستی های واشنگتن جوان(جورج) پُر شده است.جان فارغ التحصیل از West Point(آکادمی نظامی ایالات متحده) است و پایان نامه اش را در مورد جنگ های پارتیزانی نوشت.در سال 2003 او به افغانستان،جایی که شانس مبارزه با ال قائده را داشت،رفت اما ارتش به او پشت کرد و با یک حمله ی هوایی پایگاه او را بمباران کرد.در حالی که تمام واحد او کشته شدند،واشنگتن جان سالم به در برد و تصمیم گرفت تا از امریکا دفاع کند،اینبار در مقابل خودش.
واشنگتن بر این باور است که ملتش،راه خود را گم کرده است و می خواهد کشور را دوباره بر اساس آرمان های جدش بسازد.واشنگتن،با استفاده از دانشش در مورد تاکتیک های جنگ های پارتیزانی،شروع به ساخت چندین گروهک تروریستی کرد.Ubisoft او را "William Wallace ِ مدرن" توصیف می کند.
"Osborn" جبهه ی مخالف در Project Osborn است.این گروه که توسط یک افسر نیروی دریایی رهبری می شود،تعیین شده اند تا جلوی واشنگتن رو بگیرند.شما در بازی در نقش هر دو گروه قرار خواهید گرفت.بازی یک شوتر گروهی با المان های مخفی کاری خواهد بود.
جنگ ها در Project Osborn در خاک امریکا رُخ می دهد.یکی از جنگ ها روی پل Brooklyn جایی که Osborn برای واشنگتن تله گذاشته است،اتفاق می افتد.در اینجا شما یک بمب گذار را می بینید که خانواده اش توسط واشنگتن گروگان گرفته شده است.Osborn یک گروه برای خنثی کردن بمب می فرستد،ولی آن ها متوجه می شوند که نمی توانند سر ِ وقت بمب را خنثی کنند.رهبر گروه از آن مرد معذرت خواهی می کند،ولی نمی داند چه باید بکند.در این لحظه،سریعا یک گزینه برای بازیکن نوشته می شود تا آن مرد را از پل به پایین پرت کند! انتخاب با شماست…
گفته شده است که Project Osborn در حال ساخت برای کنسول های HD است.پس حداقل X360 و PS3 جزو پلتفرم های آن هستند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا