اخبار بازی

احتمال رونمایی شدن کامل از بازی .Project G.G در E3 2023

این‌طور که به‌نظر می‌رسد، ممکن است در سال آینده بالاخره شاهد رونمایی کامل بازی بعدی هیدکی کامیا، یعنی .Project G.G باشیم. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Project G.G.

استودیوی PlatinumGames ابتدا مدت‌ها پیش بازی .Project G.G را با انتشار تیزر کوتاهی معرفی کرده بود. پس از دو بازی Viewtiful Joe و The Wonderful 101، پلاتینیوم گیمز و هیدکا کامیا از .Project G.G به عنوان سومین بخش از یک «سه‌گانه سوپرهیرویی» یاد می‌کنند. البته که طی دو سال اخیر اطلاعات چندانی را از این عنوان اعلام نشده، اما پلاتینیوم گیمز امیدوار است تا این موضوع را در سال آینده تغییر دهد.

اخیرا تعدادی از اعضای کلیدی پلاتینیوم گیمز در مصاحبه‌ای با مجله فامیتسو حاضر شده‌اند و در مورد پروژه‌های آینده این استودیو، از جمله .Project G.G صجبت کرده‌اند. در این میان تاکائو یامانه، معاون و مدیر ارشد برند پلاتینیوم گیمز که به‌تازگی به این شرکت پیوسته، به احتمال نمایش .Project G.G در E3 سال آینده اشاره کرده و گفته : «اگر بخواهم حدس بزنم، این را می‌گویم که شما را در ژوئن بعدی در لس آنجلس خواهیم دید.» او در ادامه اضافه کرد: «به بیان دیگر، ما تا آن زمان هیچ اطلاعات یا اخباری را منتشر نخواهیم کرد.»

کامیا که در این مصاحبه حضور داشته نیز توضیح داده .Project G.G نسبت به آنچه که در ابتدا تصور می‌کرده، تبدیل به بازی بزرگ‌تر و جاه‌طلبانه‌تری شده است. پیش از این تأیید شده بود که استودیوی پلاتینیوم گیمز به عنوان ناشر .Project G.G را عرضه خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا