اخبار بازیپلی استیشن 5کامپیوتر

بازی Project Athia تا 2 سال در انحصار پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی خواهد بود

اینطور که به‌نظر می‌رسد، بازی Project Athia دو سال پس از عرضه برای کاربران ایکس باکس در دسترس قرار می‌گیرد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Project Athia

پس از معرفی Final Fantasy 16، دیگر ساخته شرکت Square Enix یعنی Project Athia تاحدودی از دیدگان به‌دور ماند، اما بی شک این عنوان نیز پتانسیل‌های خود را دارد. این بازی اپن ورلد اکشن ادونچر ابتدا در کنفرانس معرفی پلی استیشن 5 رونمایی گشت و حال به‌لطف یک ویدئوی تبلیغاتی جدید منتشر شده از عناوین PS5، مدت زمان دقیق انحصاری بودن آن بر روی پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی مشخص شده است.

طبق اطلاعات درج شده در تریلر تبلیغاتی پلی استیشن، بازی Project Athia “حداقل تا 24 ماه پس از عرضه بر روی سایر کنسول‌ها در دسترس نخواهد بود.” البته این عنوان یک انحصاری کنسولی زمانی است و همانطور که اشاره شد، پراجکت آثیا به‌طور همزمان برای پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

توجه داشته باشید که تاریخ عرضه بازی تاکنون مشخص نشده و هنوز نمی‌دانیم که Project Athia در چه مرحله‌ای از توسعه قرار دارد. این سوال نیز وجود دارد که چه چیزی سونی را مجاب کرده تا چنین قرارداد طولانی مدتی را برای انحصاری کردن بازی با اسکوئر اینکس ببندد.

در هر صورت، این خبر بزرگی برای بازی و استودیو Luminous Productions به‌شمار می‌رود. شما می‌توانید تریلر معرفی بازی Project Athia را از بازی سنتر مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا