اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوترنینتندو سوییچ

تأیید شدن DLC داستانی و محتویات رایگان جدید برای بازی Prince of Persia: The Lost Crown

یوبیسافت نقشه راه محتویات پس از عرضه‌ای که برای بازی Prince of Persia: The Lost Crown در نظر گرفته را به اشتراک گذاشته است. بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Prince Of Persia: The Lost Crown

در این نقشه راه، محتویات گوناگونی دیده می‌شود که اولین آن‌ها تا پایان ماه مارچ از راه می‌رسد. توسعه‌دهندگان بازی برنامه دارند تا آپدیت رایگان Warrior’s Path را در همین ماه میلادی عرضه کنند. این آپدیت یک مود اسپیدران، یک مود Permadeath و همچنین چهار لباس جدید را برای سارگون، پروتاگونیست بازی در بر دارد.

آپدیت رایگان بعدی Boss Attack نام دارد که برای فصل بهار برنامه‌ریزی شده و یک مود Boss rush را به همراه لباس‌های جدید به بازی اضافه خواهد کرد. پس از آن، آپدیت رایگان Divine Trials نیز در فصل تابستان در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. گفته شده که این آپدیت «چالش‌های مبارزه‌ای، پلتفرمی و پازلی» و همچنین «طلسم‌ها و لباس‌های جدید» را شامل می‌شود.

برنامه‌های پشتیبانی پس از عرضه یوبیسافت مون‌پلیه برای Prince of Persia: The Lost Crown به اینجا ختم نمی‌شود؛ چرا که سازندگان عرضه یک DLC داستانی را نیز تأیید کرده‌اند. البته در حال حاضر جزئیات بیشتری از این DLC در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که این محتوای پولی، تا پایان 2024 عرضه خواهد شد.

جدیدترین نسخه شاهزاده ایرانی در اوایل 2024 عرضه شد و بازخوردهای بسیار خوبی را از سوی منتقدان و طرفداران دریافت کرد. در پایان، شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر بررسی بازی Prince of Persia: The Lost Crown را از بازی‌سنتر مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا