اخبار بازی

رئیس شعبه آمریکای شرکت نینتندو به زودی بازنشست می‌شود

شرکت نینتندو

آقای Reggie Fils-Aime رئیس شعبه آمریکای شرکت نینتندو که از سال 2003 در این کمپانی محبوب مشغول به کار بود، به زودی در تاریخ 15 آوریل 2019 مصادف با 30 فروردین 1398 بازنشست می‌شود. گفتنیست طبق اعلام رسمی شرکت نینتندو، شخص جایگزین «رجی» در این منصب، آقای Doug Bowser خواهد بود که پیش‌تر به عنوان مسؤل فروش و مدیر بازاریابی شعبه آمریکای نینتندو فعالیت می‌کرد.

رجی که به مدت بیش از 15 سال در این شرکت فعالیت داشت، به سرعت تبدیل به یکی از محبوب‌ترین چهره‌های صنعت بازی سازی نزد گیمر‌ها و سایر اهالی صنعت تبدیل شد. به طور کلی رجی را می‌توان در کنار اشخاص مطرحی همچون Shigeru Miyamoto (خالق ماریو) و Satoru Iwata فقید، از مطرح‌ترین چهره‌های کمپانی  طی  ده سال گذشته دانست.

رئیس استودیوهای جهانی سونی، آقای Shawn Layden نیز از رجی بابت زحماتی که طی سال‌های متمادی برای شرکت نینتندو و به طور کلی، صنعت بازی سازی کشیده است تشکر و برای وی آرزوی موفقیت در زندگی کرده است. «شان لیدن» نیز همانند رجی در حال تبدیل شدن به چهره مردمی و محبوب بوده و در بیشتر کنفرانس‌ها و رویدادهای اخیر سونی، وی حضوری فعال روی استیج و نزد طرفداران داران پیدا کرده است.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا