اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوتر

بازی Pragmata تا سال 2023 تأخیر خورد

کپکام با انتشار ویدئوی کوتاهی تأیید کرده که بازی Pragmata بجای 2022، در سال 2023 منتشر خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Pragmata

این عنوان اکشن ادونچر مرموز ابتدا در سپتامبر سال گذشته و همزمان با کنسول پلی استیشن 5 معرفی شده بود. پس از تریلر معرفی اولیه که تاریخ 2022 را نشان می‌داد، سازندگان اطلاعات چندانی را از آن منتشر نکردند و تنها به طرفداران اطمینان دادند که روند ساخت بازی به‌طور پیوسته در حال پیشرفت است.

با اینکه مدتی پیش یکی از تریلرهای منتشر شده توسط سونی بازی Pragmata برای سال 2023 لیست کرده بود، اما اکنون شرکت Capcom این موضوع را به‌طور رسمی تأیید کرده است. صفحه رسمی بازی بر روی توئیتر اعلام کرده:

«تیم ما به‌سختی در حال کار کردن بر روی این پروژه است، اما برای اینکه مطمئن شویم این بازی به یک ماجراجویی فراموش‌نشدنی تبدیل خواهد شد، ما تصمیم گرفته‌ایم تا زمان عرضه را به سال 2023 تغییر دهیم. در همین حال، ما یک آرت ورک جدید داریم تا با شما به اشتراک بگذاریم. از صبوری شما متشکریم.»

آرت ورک جدید بازی Pragmata

در حال حاضر جزئیات چندانی از این بازی علمی تخیلی در دسترس نیست، اما کپکام پیش‌تر اشاره کرده بود که ساخت Pragmata توسط نیروهای جدید و جوان رهبری می‌شود. این عنوان در زمان نامشخصی از سال 2023 برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا