اخبار بازی

شایعه: دنباله The Order: 1886 احتمالا برای PS5 و Xbox Series X عرضه خواهد شد

The Order: 1886

به تازگی پستی در فروم NeoGAF از عرضه دنباله عنوان انحصاری The Order: 1886، ساخته استودیو Ready At Dawn، بر روی کنسول‌های نسل بعدی خبر داده است.

می دانیم که Ready At Dawn شدیدا درگیر کار بر روی یک بازی مهم و پرهزینه است. در حالی که در حال حاضر جزئیاتی از این بازی مرموز در دسترس قرار ندارد اما با توجه به شایعه ای که به تازگی منتشر شده، این بازی در دست ساخت، دنباله The Order: 1886 بوده و برای دو کنسول اصلی نسل آینده یعنی PS5 و Xbox Series X در نظر گرفته شده است.

این شایعه توسط کاربری منتشر شده که پیش از این نیز جزئیاتی از پروژه های معرفی نشده صنعت بازی را لو داده است. برای مثال می توان به انتشار جزئیات اولیه کنسول PS4 Pro، چند ماه پیش از معرفی رسمی این کنسول در سپتامبر 2016 توسط این فرد، اشاره کرد.

Ready At Dawn در پایان بندی The Order: 1886 به نحوی عمل کرد که به سرعت بتواند برای ساخت دنباله آن اقدام کند. این انحصاری PS4 در نهایت نتوانست انتظارات را برآورده کند اما این مسئله ظاهرا نتوانست سازنده آن را از هدف اولیه‌اش خود منصرف کند.

در فروم NeoGAF کاربر BlackOsiris از تریلری گفته که به نظر می رسد به عنوان The Order: 1886 اشاره دارد. به ادعای این کاربر، نمایش مربوط به گیم پلی این بازی بوده و مردی را نشان داده است که به چراغ قوه ای بر روی شانه خود مجهز بوده و در محیطی تاریک حضور  داشته است. در نمایش، این شخصیت متوجه حضور موجودی با چشمانی به رنگ زرد در این محیط می شود و پس از چند شلیک به سمت آن، تلاش می کند که از دست این هیولا فرار کند. تریلر با جمله ای از هیولا خطاب به مرد به پایان می رسد که به او می گوید “پیدات کردم”.

BlackOsiris از عرضه این بازی بر روی PlayStation 5 و Xbox Series X گفته است. نظر شما چیست؟ آیا دنباله The Order: 1886 از انحصار خارج شده و مالتی پلتفرم خواهد شد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا