اخبار بازینینتندو سوییچ

استریم Pokemon Presents برای هفته بعد تأیید شد

شرکت The Pokemon Company اعلام کرد که لایو استریم جدید Pokemon Presents چهارشنبه هفته آینده (27 مرداد)، ساعت 17:30 برگزار خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Pokemon Legends Arceus

در این برنامه بالاخره شاهد انتشار اطلاعات جدیدی از بازی‌های Pokémon Brilliant Diamond و Pokémon Shining Pearl و همچنین Pokémon Legends: Arceus خواهیم بود. در حال حاضر مدت زمان این ارائه و یا اینکه آیا عناوین دیگری مانند Pokémon Sleep یا Pokémon Unite نیز بخشی از برنامه خواهند بود یا خیر، مشخص نیست.

ریمیک بازی‌های Pokémon Brilliant Diamond و Pokémon Shining Pearl که نسخه اوریجینال آن‌ها ابتدا در سال 2006 برای Nintendo DS منتشر شده بودند، در تاریخ 19 نوامبر امسال (27 آبان) به نینتندو سوئیچ می‌آیند. گفته شده این بازسازی‌ها، جلوه‌های بصری مدرنی را شامل می‌شوند و در کنار اعمال بروزرسانی در مکانیک‌های گیم‌پلی، یک بازتولید وفادارانه در داستان را خواهیم دید.

بازی Pokémon Legends: Arceus که احتمالا بزرگ‌ترین تغییر را در فرمول سری شامل می‌شود هم شما را به منطقه Sinnoh باز می‌گرداند و در گذشته‌ای دور جریان دارد. این عنوان بخشی اکشن و بخشی نقش آفرینی است و در تاریخ 28 ژوئن 2022 (8 بهمن 1400) برای نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا