اخبار بازینینتندو سوییچ

بازی Pokemon Legends: Arceus در هفته اول عرضه خود به فروش 6.5 میلیون نسخه‌ای رسید

آخرین نسخه از سری Pokemon که در اواخر ماه ژانویه عرضه شده بود، شروع قدرتمندی داشته و توانسته در عرض یک هفته به فروش 6.5 میلیونی برسد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Pokemon Legends Arceus

تنها یک هفته از عرضه ساخته جدید استودیوی Game Freak گذشته و این عنوان نسبت به نسخه‌های پیشین سری خود بر روی نینتندو سوئیچ، عملکرد بهتری داشته است. پیش از این اعلام شده بود که میزان فروش بازی Pokemon Legends: Arceus در کشور ژاپن و طی سه روز ابتدایی عرضه برابر با 1.4 میلیون نسخه بوده، اما حالا این رقم در طول یک هفته و در سطح جهانی به 6.5 میلیون نسخه رسیده است.

برای مقایسه، عناوین Pokemon Sword and Shield و Pokemon Brilliant Diamond and Shining Pearl در بازه زمانی مشابه یعنی یک هفته، موفق شده بودند تا به فروش 6 میلیون نسخه‌ای دست پیدا کنند. البته باید در نظر داشت که عناوین نام‌برده شده در واقع شامل دو بازی بودند. بنابراین، Pokemon Legends: Arceus که بر خلاف نسخه‌های ریمیک شامل یک بازی است، توانسته تا در هفته اول عرضه فروش بهتری را تجربه کند.

بازی Pokemon Legends: Arceus هم‌اکنون بر روی نینتندو سوئیچ در دسترس است. بر اساس برخی شایعات، کاربران بازی در ماه آپریل DLC جدیدی را دریافت خواهند کرد. با این وجود، تاکنون چیزی به‌طور رسمی تائید نشده و باید دید که اگر این شایعات صحت دارند، در چه زمانی شاهد معرفی محتویات پس از عرضه بازی خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا