اخبار بازی

اولین پوکمون از دسته legendary بازی Pokemon Go مشخص شد

اولین پوکمون افسانه ای بازی پوکمون گو Lugia نام دارد که امروز در مراسم جشن Pokemon Go رونمایی شد. اما دومین شخصیت از این دست که Articuno نام دارد به زودی به بازی اضافه خواهد شد.

در حالیکه بازیکنان در سراسر جهان برای به دست آوردن نسل دوم هیولا در طول مبارزه ی  ویژه  Raid شانس دارند، تمام شرکت کنندگان در مراسم جشن پوکمون خواهند توانست کاراکترLugia را بدون نیاز به هیچ مبارزه ای با یک پوکمون در حساب کاربری خود دریافت کنند. این بخشش به نوعی جبران مشکلات فنی است که کاربران در مراسم با آن مواجه شده بودند.

pokemon go

در اصل، شرکت کنندگان جشن Pokemon Go می بایست در پایان این رویداد به دست آوردن و مبارزه با هیولای افسانه ای را تجربه میکردند. پس از تمام مشکلات مربوط به سرور که امروز بازیکنان را از گرفتن همه ی پوکمون ها ناکام گذارد، اعلام رونمایی از Lugia جمعیت را آرام کرد. در مورد Articuno، خود بازیکنان را می‌توان باعث آنلاک شدنش دانست. چرا که Team Mystic (تیم ترینرهای آبی پوش) با گرفتن بیشترین پوکمون و کسب بیشترین امتیاز برای امروز، باعث شد تا Niantic تصمیم بگیرد به افتخار آنها Articuno را آنلاک کند.

سازندگان درباره اینکه چه زمانی میتوان Articuno  را به دام انداخت صحبتی نکرده اند اما ما حدس می زنیم که این اتفاق در طول یک مبارزه ی Raid  افسانه ای در طول امسال رخ خواهد داد.با این حال بازی کنان به زودی خود را درگیر مبارزه با Lugia خواهند یافت. همه در سراسر دنیا این شانس را دارند که از فردا مبارزه را آغاز کرده و اسیر کردن Lugia را آغاز کنند.

 معرفی بازی Pokemon Go
پاسخ به سوالات متداول در بازی Pokemon Go

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا