اخبار بازیپلی استیشن 5

سونی از هدست PlayStation VR2 رونمایی کرد

شرکت سونی طی کنفرانس مطبوعاتی خود در رویداد CES 2022، اولین جزئیات هدست PlayStation VR2 را به اشتراک گذاشت. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

هدست PlayStation VR2

در حالی که سونی هنوز ظاهر خود هدست را نمایش نداده، اما جزئیات مختلفی از مشخصات نسل بعدی هدست واقعیت مجازی پلی استیشن اعلام شده است. پشتیبانی از قابلیت بازخورد لمسی، 4K HDR، میدان دید 110 درجه‌ای، تکنولوژی ردیابی چشم و همچنین فریم ریت 90/120Hz از جمله ویژگی‌های مهم PlayStation VR2 هستند.

در کنار این، سونی حالا نام رسمی کنترلرهای PlayStation VR2 که پیش از این در سال گذشته رونمایی شده بود را اعلام هم کرده است: کنترلرهای Sense. سونی تأیید کرده که هدست واقعیت مجازی جدید پلی استیشن برای راحتی بیشتر، تنها با یک کابل USB-C به کنسول پلی استیشن 5 متصل می‌شود.

جیم رایان، مدیرعامل پلی استیشن همچنین در این کنفرانس از اولین بازی بزرگ انحصاری PlayStation VR2 نیز رونمایی کرد. بازی Horizon Call of the Mountain از پایه برای این هدست در حال ساخت است و توسعه آن را استودیوی Firesprite با همکاری Guerrilla Games بر عهده دارد. در حال حاضر تاریخ عرضه PlayStation VR2 و این بازی مشخص نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا