اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

جام‌های تروفی پلی‌استیشن و آیکون‌های آن تغییر می‌کنند

با نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی پلی‌استیشن 5 می رویم، شرکت سونی چگونگی اهدا و تغییر در جام تروفی‌ها را بیان کرد. توشیماسا آکوی، مدیر مدیریت محصول سونی اینتراکتیو اینترتینمنت، در پستی در سایت پلی‌استیشن‌بلاگ اعلام کرد که سطح تروفی‌ها از محدوده 1 – 100 فعلی به 1- 999 تغییر خواهد کرد.

به دنبال بروزرسانی دیشب در ایالات متحده و امروز در اروپا، سطح ترفیع شما به طور خودکار در این محدوده جدید بر اساس تروفی که قبلاً کسب کرده‌اید، به یک سطح جدید تغییر خواهد کرد. به عنوان مثال، اگر سطح جام شما 12 باشد، سطح جدید شما در 200 تای پایین خواهد بود. نحوه نمایش این جام‌ها در پلی استیشن 4 به شکل زیر است:

نحوه‌ی جدید شرکت سونی برای محاسبه جایزه‌ها به بازیکنان این امکان را می‌دهد که در سطوح اولیه با سرعت بیشتری پیشرفت کنند و سطح آن‌ها بطور پی‌در‌پی افزایش می‌یابد. آکوی در ادامه افزود که تروفی پلاتین بیشتر با پیشرفت سطح شما بیشتر حساب می شوند که ارزش آنها را بیشتر افزایش می‌دهد.

با سطح‌های جدید تروفی، آیکون‌های جدید برای سطح تروفی‌ها در پلی‌استیشن 5 و همچنین برنامه پلی‌استیشن در آینده منتشر خواهد شد. در حال حاضر نماد تروفی فقط یک ستاره طلا است. نمادهای جدید سطح تروفی را می‌توانید در زیر مشاهد کنید:

نکته: توجه داشته باشید که نمادها از نظر بصری نشان می دهند که چقدر به سطح بعدی نزدیک هستید.

آکوی تصریح کرد که تروفی‌هایی که در سیستم‌های قبلی پلی‌استیشن کسب کرده‌اید برای شما در پلی‌استیشن 5 هم منتشر خواهند شد. سطح تروفی جدید در تمام مکان‌هایی که سطح تروفی نشان داده شده است منعکس می‌شود، از جمله در سیستم های گذشته، برنامه‌ی نرم‌افزار و مای پلی‌استیشن. بنابراین، به طور خلاصه باید گفت تروفی‌های جدید برای تشویق افرادی که دوست دارند درخشش سطح خود را ببینند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا