اخبار بازی

رئیس استودیو پلی استیشن می گوید در حال ارزیابی مجدد نحوه عملکرد تیمها است و بازی های لغو شده را تایید می کند

رئیس استودیو پلی استیشن، هرمن هالست، گفته است که سونی به عنوان بخشی از تصمیم خود برای اخراج 900 کارمند در سراسر جهان، در حال ارزیابی مجدد نحوه عملکرد خود است. روز سه‌شنبه، Sony Interactive Entertainment خبر از تعدیل نیرو را در استودیوهای توسعه‌دهنده خود، از جمله Insomniac و Naughty Dog در ایالات متحده، و Guerrilla و Firesprite در بریتانیا، اعلام کرد. همچنین استودیو لندن پلی استیشن به طور کامل بسته خواهد شد.

هالست در اظهار نظر در مورد این خبر تایید کرد که اخراج‌ها منجر به لغو پروژه‌های معرفی نشده، شده است، که تقریباً به طور قطع شامل بازی آنلاین استودیو لندن می‌شود.

هالست نوشت: هدف ما در استودیو پلی‌استیشن همیشه این بوده است که بهترین بازی‌ها را برای طرفداران پلی‌استیشن بسازیم، و استودیوهای ما نماینده برخی از خلاقانه‌ترین و با استعدادترین تیم‌های صنعت بازی هستند. پلی استیشن 5 چهارمین سال خود را سپری می کند و ما در مرحله ای هستیم که باید به عقب برگردیم و به نیازهای کسب و کارمان نگاه کنیم. در عین حال، صنعت ما تغییرات مستمر و اساسی را تجربه کرده است که بر نحوه ساخت و بازی همه ما تأثیر می گذارد. ارائه داستان‌های همهجانبه و روایت‌محور که استودیوی پلی‌استیشن به آن شهرت دارد. در کنترل کیفیتی، ما نیاز به ارزیابی مجدد نحوه عملکردمان داردیم. ارائه و حفظ تجربیات آنلاین و اجتماعی به گیمرهای پلی استیشن اجازه می دهد تا دنیای ما را به روش های مختلف کاوش کنند. همچنین عرضه بازی‌ها در دستگاه‌های دیگر مانند رایانه شخصی و موبایل، به رویکرد متفاوت و منابع متفاوتی نیاز دارد.

او ادامه داد: برای مقابله با این چالش ها، استودیو پلی استیشن باید رشد می کرد. ما استودیوهای درخشان و موفقی را به خانواده خود آورده ایم. ما روی فناوری جدید و مشارکت سرمایه گذاری کرده ایم. ما استعدادهایی را از سراسر صنعت خود و فراتر از آن جذب کرده ایم. استودیو پلی استیشن متعهد به کشف مداوم راه‌هایی برای همکاری با یکدیگر است. با همکاری و ترکیب تلاش‌هایمان برای اطمینان از اینکه می‌توانیم بازی‌هایی بسازیم که مرزهای و استاندارهای بازیها را پشت سر بگذارند و آنچه از ما انتظار دارید را ارائه دهند.

ما به استودیوها و مجموعه خود نگاه کردیم و پروژه‌ها را در مراحل مختلف توسعه ارزیابی کردیم و تصمیم گرفتیم که برخی از آن پروژه‌ها را ادامه ندهیم. من می خواهم واضح بگویم که تصمیم برای توقف کار روی این پروژه‌ها بازتابی بر استعداد یا اشتیاق اعضای تیم نیست. فلسفه ما همیشه اجازه دادن به آزمایش خلاقیتها بوده است. گاهی اوقات، ایده‌های عالی به بازی‌های عالی تبدیل نمی شوند. گاهی اوقات، قبل از اینکه تغییرات در بازار یا صنعت منجر به تغییر برنامه شود، یک پروژه با بهترین نیت آغاز می شود. من عمیقاً از اینکه می بینم افراد با استعداد شرکت را ترک می کنند ناراحت هستم. من از کار آنها قدردانی میکنم و آنها را بسیار تحسین میکنم و برای آنها احترام قائل هستم.

پلی‌استیشن همچنان به عنوان یک سازمان خلاق ادامه خواهد داد که به دنبال توسعه فرنچایزهای محبوب و ارائه تجربه‌های جدید گیم‌پلی با بالاترین کیفیت برای طرفداران خود است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا