اخبار بازی

سونی به‌طور تصادفی بازی Pac-Man Championship Edition 2 را برای برخی از کاربران پلی استیشن رایگان کرد

مطابق هر ماه، شرکت سونی دو عنوان را هم‌اکنون برای دارندگان اشتراک PS Plus رایگان کرده‌است؛ اما به‌نظر می‌رسد در نتیجه یک اشتباه، برخی کاربران موفق شده‌اند بازی Pac-Man Championship Edition 2 را نیز به لیست عناوین خود اضافه کنند.

بازی Pac-Man Championship Edition 2

تعدادی از کاربران کنسول PlayStation 4 در ناحیه اروپا، روز گذشته متوجه این ایراد فنی بر روی فروشگاه PSN شدند. با اینحال، امروز این مشکل رفع شده و قیمت بازی Pac-Man Championship Edition 2 دوباره به حالت عادی خود بازگشته‌است. طبق گزارش وبسایت Game Rant، مشخص نیست این ایراد فنی چگونه به‌وجود آمده و آیا کابرانی که بازی مذکور را دانلود کرده‌بودند، قادر خواهند بود آن را برای خود نگه دارند یا خیر.

تعدادی از کاربران حدس می‌زنند بازی Pac-Man Championship Edition 2 قرار بوده که یکی از عناوین رایگان ماه آینده برای مشترکان سرویس PS Plus باشد و بروز این مشکل، مربوط به مسئله زمان‌بندی نادرست است. البته هیچ اطلاعات رسمی از سوی شرکت سونی در این خصوص در دسترس نیست و بازی‌های رایگان ماه مِی نیز هنوز برای مشترکان پلاس اعلام نشده‌است.

به هرحال، اگر موفق به دریافت این بازی قبل از رفع شدن مشکل نشده‌اید و از مشترکان PS Plus نیستید، همچنان می‌توانید دو بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection و Journey که مدتی پیش برای تشویق کاربران به ماندن در خانه رایگان شده‌بودند را همین حالا دانلود کنید و برای همیشه آن‌ها را نگه دارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا