اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

معرفی قسمت جدید برنامه State of Play برای هفته آینده

شرکت Sony اعلام کرده که قسمت جدید برنامه State of Play، بامداد پنج‌شنبه هفته آینده با تمرکز بر روی بازی‌های ترد پارتی پخش خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

برنامه State of Play اکتبر

طبق اعلام رسمی سونی، این برنامه که برای بیست و هفتم اکتبر (پنج‌شنبه هفته آینده، ساعت 00:30 بامداد) برنامه‌ریزی شده، چیزی حدود 20 دقیقه خواهد بود. در طول State of Play پیش‌رو، شاهد نمایش جدیدی از بازی‌های ترد پارتی خواهیم بود که قرار است برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه شوند. جدا از انتشار تریلر بازی‌های از قبل معرفی‌شده، این برنامه همچنین شامل چند معرفی جدید از سمت شرکای تجاری سونی خواهد بود.

در حال حاضر هیچ بازی مشخصی برای این رویداد تأیید نشده است، اما احتمال نمایش بازی‌هایی مانند Solar Ash (که مدتی پیش تا ماه دسامبر تأخیر خورد) وجود دارد. همچنین بازی Stray نیز برای اوایل سال 2022 برنامه‌ریزی شده و ممکن است شرکت Annapurna Interactive در این برنامه، اطلاعات جدیدی را آن منتشر کند. این احتمال هم وجود دارد گیرباکس بازی Tiny Tina’s Wonderlands را در قسمت جدید State of Play نمایش دهد.

با توجه به اینکه سونی در اعلامیه خود هیچ اشاره‌ای به بازی‌های فرست پارتی نکرده، احتمالا نباید انتظار دیدن عناوینی مانند God of War: Ragnarok یا Horizon Forbidden West را داشته باشیم. در هر صورت، باید دید که سونی و توسعه‌دهندگان ترد پارتی در این قسمت از State of Play چه برنامه‌هایی را برای طرفداران تدارک دیده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا