اخبار بازیپلی استیشن 5

شایعه: احتمال برگزاری رویداد بعدی پلی استیشن در ماه می

جف گراب، افشاگر مشهور صنعت بازی اخیرا مدعی شده که PlayStation Showcase بعدی به احتمال زیاد در ماه می، یعنی یک ماه دیگر برگزار می‌شود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

شوکیس PlayStation

با نزدیک شدن به ماه جون، کمپانی‌های بزرگی مشغول آماده‌سازی رویدادهای خود جهت نمایش دادن عناوین جدیدشان هستند. تاکنون رویدادهای Xbox Games Showcase (به همراه دایرکت اختصاصی Starfield) و همچنین Ubisoft Forward به ترتیب برای روزهای 21 و 22 خرداد تأیید شده‌اند. اما به‌نظر می‌رسد پیش از همه این‌ها، پلی استیشن رویداد بزرگ بعدی خود را برگزار خواهد کرد.

جف گراب در قسمت جدید پادکست Game Mess Mornings خود مدعی شده که به احتمال زیاد، تا پایان ماه می (10 خرداد) شاهد برگزاری این رویداد خواهیم بود: «احتمالا می‌توانم با اطمینان بگویم که شوکیس پلی استیشن در ماه می برگزار می‌شود. اما به‌طور کلی همچنان می‌گویم که این رویداد قبل از Summer Game Fest اتفاق می‌افتد، چرا که اینگونه محتاطانه‌تر است.» البته او در ادامه اشاره کرد که این احتمال نیز وجود دارد که زمان برگزاری رویداد، تا اوایل ماه جون به تعویق بی‌افتد.

به هر حال، باید توجه داشت که سونی تاکنون رویدادی را برای ماه‌های آینده تأیید نکرده و صحبت‌های گراب تنها در حد شایعه هستند. او پیش از این مدعی شده بود که شوکیس پلی استیشن، یک رویداد بزرگ خواهد بود که فاز دوم کنسولی پلی استیشن 5 را آغاز خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا