اخبار بازیپلی استیشن 5

برگزاری شوکیس جدید پلی استیشن در روز چهارشنبه هفته آینده

سونی بالاخره تاریخ برگزاری شوکیس موردانتظار خود را مشخص کرد و همانطور که می‌شد حدس زد، به‌نظر می‌رسد پلی استیشن موارد زیادی را برای نمایش خواهد داشت. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

شوکیس PlayStation

پس از شنیدن چندین شایعه و گمانه‌زنی‌های مختلف، سونی تأیید کرد که شوکیس جدید پلی استیشن در تاریخ 24 می (چهارشنبه، 3 خرداد) ساعت 23:30 پخش خواهد شد. گفته شده که طول مدت این رویداد، کمی بیش از یک ساعت است و محتویات آن شامل بازی‌های پلی استیشن 5 و همچنین PlayStation VR2 خواهد بود.

به گفته سونی، طرفداران می‌توانند انتظار «نگاهی کوتاه» به تعدادی از ساخته‌های جدید PlayStation Studios، و همچنین «بازی‌های خیره‌کننده» از طرف کمپانی‌های ترد پارتی و سازندگان عناوین مستقل را داشته باشند. همانند همیشه، سونی جزئیات بیشتری را در خصوص عناوین حاضر در شوکیس خود منتشر نکرد و تاکنون حضور بازی بخصوصی در شوکیس پلی استیشن تأیید نشده است.

با توجه به اینکه عرضه Marvel’s Spider-Man 2 همچنان برای پاییز امسال برنامه‌ریزی شده، انتظار می‌رود که در جریان شوکیس پلی استیشن بالاخره شاهد نمایش گیم‌پلی این بازی سوپرهیرویی باشیم. همچنین شایعات گذشته نیز به معرفی ریمیک Metal Gear Solid 3 در جریان این رویداد خبر داده بودند. رونمایی از پروژه مولتی پلیر استودیوی ناتی داگ و یا عنوان جدید استودیوی بلوپوینت گیمز نیز از دیگر نمایش‌های احتمالی برای شوکیس پلی استیشن هستند.

شوکیس پلی استیشن چهارشنبه هفته بعد، ساعت 23:30 پخش خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا