اخبار بازیپلی استیشن 5

رویداد بعدی پلی استیشن هفته آینده برگزار می‌شود

سونی اعلام کرده که در تاریخ 9 سپتامبر (جمعه 19 شهریور)، رویداد بعدی خود را تحت نام PlayStation Showcase برگزار خواهد کرد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

رویداد PlayStation Showcase

طول مدت این رویداد حدود 40 دقیقه بوده و بامداد جمعه هفته آینده، ساعت 00:30 برگزار می‌شود. گفته شده این رویداد شامل جدیدترین اطلاعات از استودیوهای داخلی پلی استیشن خواهد بود. شرکت Sony ذکر کرده که در این 40 دقیقه خبری از نسل بعدی هدست پلی استیشن وی آر نخواهد بود، اما توسعه‌دهندگان بزرگ و کوچک بازی‌های خود را بر روی پلی استیشن 5 نمایش خواهند داد.

همچنین برخی از بازی‌هایی که در رویداد حاضر هستند، پس از به اتمام رسیدن برنامه نیز اطلاعات جدیدی را دریافت می‌کنند. در حال حاضر جزئیاتی از عناوین حاضر در این رویداد اعلام نشده، اما انتظار می‌رود بازی‌هایی مانند نسخه جدید God of War و نسخه نسل نهمی GTA V را در این برنامه ببینیم. همچنین احتمال حضور بازی‌های مستقلی مانند Stray و Jett: The Far Shore نیز وجود دارد.

رویداد PlayStation Showcase جمعه هفته آینده و در ساعت 00:30 برگزار می‌شود. شما انتظار دیدن چه عناوینی را در این رویداد دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا