اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

بازی‌های ماه آپریل PS Plus معرفی شدند

با پایان یافتن ماه مارچ، سونی از بازی‌های جدیدی که در ماه آپریل به سرویس PlayStation Plus اضافه می‌شوند رونمایی کرده است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی‌های PlayStation Plus April 2021

بازی‌های Days Gone و Zombie Army 4: Dead War در کنار Oddworld: Soulstorm عناوین رایگان ماه آپریل 2021 پلی استیشن پلاس را تشکیل می‌دهند. مشترکان سرویس از تاریخ 6 آپریل تا 3 می قادر خواهند بود تا بازی‌های این ماه را به فهرست خود اضافه کنند. شایان ذکر است که بازی Oddworld: Soulstorm برای کاربران امارات، عربستان صعودی و کره جنوبی در دسترس نخواهد بود.

همانطور که از قبل تایید شده بود، Oddworld: Soulstorm در واقع به هنگام عرضه بر روی PlayStation Plus قرار می‌گیرد. با اینکه بازی یک عنوان بین نسلی به‌شمار می‌رود، اما کاربران پلاس تنها بر روی پلی استیشن 5 این بازی را دریافت می‌کنند.

دو عنوان دیگر یعنی Days Gone و Zombie Army 4: Dead War که به ترتیب در سال 2019 و 2020 عرضه شده بودند، بر روی هر دو پلتفرم PS5 و PS4 قرار دارند و کاربران می‌توانند با استفاده از قابلیت پشتیبانی از نسل قبل این بازی‌ها را بر روی کنسول جدید تجربه کنند. البته بازی Days Gone از ابتدا در مجموعه PS Plus Collection قرار گرفته بود و بعد از دریافت یک پچ، کاربران پلی استیشن 5 امکان اجرای آن به‌صورت 60 فریم و رزولوشن 4K داینامیک را داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا