اخبار بازی

PlayStation Plus در ماه آگوست Just Cause 3 و عنوان های دیگری را به صورت رایگان ارائه میکند

 آگوست ماه افزودن بازی های بزرگ سونی به کلکسیون PlayStation Plus است، سونی اعلام کرد که بازی های Just Cause 3 و Assassin’s Creed Freedom Cry هر 2 به صورت رایگان در اختیار مشترکین PS Plus قرار خواهند گرفت.

Just Cause 3 محصول استودیو Avalanche در سال 2015 منتشر گردید و به علت پیشرفت و بهبود فوق العاده به واسطه PS4 Pro’s Boost Mode مورد توجه قرار گرفت. نسخه اضافه شونده Freedom Cry در سال 2013 به عنوان بسته افزودنی  Assassin’s Creed 4: Black Flag معرفی شد و Ubisoft آن را به صورت یک بازی مستقل در فوریه 2014 منتشر نمود. این بازی داستان Adewale را که خود برده بوده است و برای آزادی بردگان تلاش میکند را روایت میکند.

just cause 3

عنوان دیگر یک بازی معروف ایندی به نام Downwell که از بازی های PlayStation Vita است و بر روی PlayStation 4 نیز موجود است. عنوان دیگر ویتا بازی Noego Games’ Level 22 است که در سبک مخفی کاری میباشد که داستان آن در یک اداره اتفاق میفتند. برای کنسول PlayStation 3 نیز 2 بازی  Super Motherload از استودیو XGen ، عنوانی داستانی میباشد که بر روی کره ماه اتفاق میفتند و Gamoola Soft’s Snakeball که نسخه 3 بعدی بازی Snake است به صورت رایگان ارائه شده‌اند.

سونی همچنین اعلام کرده است نسخه بتا Dreadnought که عنوانی رایگان است (Free to Play) و در فضا اتفاق میفتند در تاریخ 1 آگوست در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین تمام مشترکین PS Plus بسته Ravenswood Plus را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد و قادر خواهند بود بسته PlayStation Plus را به قیمت 20 دلار تهیه نمایند. علاوه بر این مشترکین Plus قادر به انجام رایگان بازی Doom از تاریخ 27 الی 30 جولای خواهند بود و میتوانند بازی را با 50 درصد تخفیف از 3 آگوست تهیه نمایند.

علاوه بر موارد یاد شده مشترکین Plus جایزه ای را در قسمت  PlayStation Video Store دریافت خواهند کرد که شامل اجاره فیلم با قیمت 99 سنت میشود. هر هفته یک فیلم با این قیمت برای مدت 6 هفته در دسترس قرار میگیرد که با عنوان The Lego Batmanاین موضوع آغاز خواهد شد.

تخفیف گسترده ی PSN برای صدها بازی PS4,PS3 و بازی های ویتا در آمریکا

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا