اخبار بازیپلی استیشن 4

بازی‌های رایگان ماه آگوست PlayStation Plus معرفی شدند

شرکت Sony ساعاتی پیش از بازی‌های رایگان ماه آگوست سرویس PlayStation Plus رونمایی کرد. در ادامه با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

بازی‌های رایگان PlayStation plus

عناوین رایگان ماه آینده پلی استیشن پلاس از دو بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered و Fall Guys: Ultimate Knockout تشکیل می‌شود. کاربران این سرویس می‌توانند بازسازی کال او دوتی: مدرن وارفر 2 را از همین فردا (28 جولای) و بازی Fall Guys: Ultimate Knockout را از تاریخ 4 آگوست دانلود کنند.

همان‌طور که از نام عنوان Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered پیداست، این بازی نسخه ارتقا یافته ساخته تحسین شده استودیو اینفینیتی وارد است که در سال 2009 عرضه شده بود. توجه داشته‌باشید که نسخه بازسازی شده بازی، تنها بخش داستانی را در برگرفته و شامل بخش چند نفره نمی‌شود.

بازی Fall Guys: Ultimate Knockout نیز یک عنوان چند نفره بتل رویال است. بازی دارای چالش‌های تیمی Co-op بوده و بخش آنلاین آن از 60 بازیکن پشتیبانی می‌کند. جالب است بدانید این بازی در واقع قرار است تا در تاریخ 4 آگوست از حالت بتا خارج شده و در روز اول عرضه خود، در دسترس کاربران سرویس پلی استیشن پلاس قرار گیرد.

شایان ذکر است که عناوین رایگان ماه جولای یعنی بازی‌های Rise of the Tomb Raider و NBA 2K20 و همچنین Erica، تا تاریخ 3 آگوست قابل دانلود خواهند بود.

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا