اخبار بازی

پشتیبانی PSVR2 از رایانه‌های‌شخصی در 2024

در یک پست وبلاگی، پلی استیشن اعلام کرد که قصد دارد پشتیبانی رایانه‌های شخصی را برای پلی‌استیشن PSVR2 در سال 2024 اضافه کند.

این شرکت گفت: ما خوشحالیم که به اشتراک بگذاریم که در حال حاضر در حال آزمایش PS VR2 برای رایانه شخصی هستیم. امیدواریم بتوانیم این پشتیبانی را در سال 2024 در دسترس قرار دهیم، بنابراین منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتر باشید.

از آنجایی که این برنامه ها هنوز در مرحله آزمایش هستند، طرفداران ممکن است انتظار داشته باشند که پشتیبانی از رایانه شخصی در اواخر سال عرضه شود. با این حال، این تنها حدس و گمان است. پلی استیشن تاریخ دقیق عرضه را اعلام نکرده است.

سیستم PSVR2 اولین بار در سال گذشته منتشر شد، که بیش از سی بازی، که سیزده عنوان کاملاً جدید بود، در رو عرضه دردسترس بازیکنان قرار گرفت. با این حال، فضای VR همچنان در حال گسترش است. PlayStation VR2 با پشتیبانی کردن از رایانه شخصی قطعاً یک جهش بزرگ رو به جلو را تجربه خواهد کرد. طرفداران در حال حاضر در مورد برخی از بازی‌های PC که از ویژگیهای PSVR2 بهره مند می شوند، حدس و گمان می زنند. اما پلی استیشن در مورد اینکه چقدر پشتیبانی گسترده خواهد بود توضیحی نداد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا