اخبار بازی

بازی‌های جدید سرویس PlayStation Now معرفی شدند

در جدید ترین اخبار مربوط به سرویس PlayStation Now، سونی به‌تازگی بازی‌های جدید  این سرویس اشتراکی را اعلام کرده‌است.

بازی های PlayStation Now June

شرکت Sony سه بازی جدید این ماه سرویس PlayStation Now را معرفی کرده که هر سه از همین حالا در دسترس هستند، اما یکی از آن‌ها در تاریخ 30 نوامبر از روی سرویس برداشته می‌شود. در ادامه به معرفی این سه عنوان می‌پردازیم.

اولین بازی معرفی‌شده، نسخه آخر سری مترو یعنی بازی Metro Exodus است که در سال گذشته عرضه شد. این عنوان که با اقتباس از یک رمان روسی ساخته شده‌است، دنیایی پسا آخرالزمانی در قالب یک بازی شوتر اول شخص با المان‌های ترس و بقا را به تصویر می‌کشد. در بین سه عنوان معرفی‌شده، Metro Exodus  تنها بازی به‌شمار می‌رود که تا زمان محدودی در دسترس است و در روز 30 نوامبر از روی سرویس برداشته می‌شود.

بازی بعدی معرفی‌شده، دنباله یکی از IPهای موفق نسل قبل استودیوی آرکین یعنی بازی Dishonored 2 است. این عنوان مخفی کاری اول شخص در 2016 منتشر شد و توانست جایزه بهترین بازی ماجراجویی سال را در مراسم The Game Awards کسب کند. در دیس‌آنرد 2، بازیکنان به انتخاب خود در نقش شخصیت Emily Kaldwin و یا Corvo Attano، با مجموعه‌ای از ابزار و سلاح‌های مختلف و همچنین قدرت‌های فراطبیعی جذاب روبرو هستند که می‌توانند با آن‌ها دشمنان خود را از بین ببرند.

بازی آخری که به سرویس افزوده شد نیز NASCAR Heat 4 نام دارد. اگر تاکنون اسمی از این عنوان به گوشتان نخورده، باید بدانید که NASCAR Heat 4 آخرین نسخه از این سری مسابقه‌ای است که دارای بخش تک نفره و چند نفره بوده و شامل مودهایی مانند Career Mode و همچنین چالش‌های مختلف می‌شود. این نکته نیز قابل ذکر است که شماره پنجم این سری در طی هفته‌های آینده منتشر خواهد شد.

تمام عناوین ذکر شده هم‌اکنون بر روی سرویس PlayStation Now در دسترس هستند. به غیر از Metro Exodus که در 30 نوامبر این مجموعه را ترک خواهد کرد، تاریخی برای حذف شدن سایر عناوین از سرویس اعلام نشده‌است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا