اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

از بازی‌های ماه نوامبر PlayStation Now رونمایی شد

شرکت سونی بازی‌های این ماه سرویس PlayStation Now را معرفی کرده که شامل 4 بازی جدید، از جمله بازی تحسین‌شده Celeste می‌شود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی‌های نوامبر 2021 سرویس PlayStation Now

عنوان بزرگ این ماه سرویس، بازی Mafia: Definitive Edition است که یک بازسازی کامل از نسخه اول سری به‌شمار می‌آید. در کنار آن، بازی Celeste نیز به همراه Final Fantasy IX و Totally Reliable Delivery Service، لیست عناوین این ماه سرویس اشتراکی سونی را تشکیل می‌دهند.

همانند ماه‌های گذشته، در میان بازی‌های جدید سرویس هم عنوانی دیده می‌شود که برای مدت زمان محدودی قابل بازی خواهد بود. این عنوان برای ماه نوامبر، بازی Mafia: Definitive Edition که تا تاریخ 28 فوریه 2022 (9 اسفند) در دسترس است و پس از آن، سرویس را ترک خواهد کرد.

مشترکان PlayStation Now بر روی کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی (از طریق استریم)، روز آینده یعنی سه‌شنبه 11 آبان، هر 4 بازی جدید را دریافت خواهند کرد. در همین حال شایان ذکر است که با اضافه شدن این عناوین، بازی‌های NieR: Automata و Streets of Rage 4 و همچنین Red Dead Redemption II از روی سرویس برداشته می‌شوند و از فردا مهلت دسترسی به آن‌ها، به اتمام می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا