اخبار بازی

بازی‌های جدید سرویس PlayStation Now اعلام شدند

شرکت Sony مطابق معمول بازی‌های جدید سرویس PlayStation Now را در هفته اول این ماه اعلام کرد.

سرویس PS Now

پس از کاهش یافتن قیمت PlayStation Now در چند ماه اخیر، طرفداران نگاه ویژه‌ای به این سرویس دارند. این ماه نیز سه بازی جدید به سرویس اضافه می‌شوند که در ادامه به معرفی آن‌ها میپردازیم.

بازی Rainbow Six Siege که در سال 2015 توسط استودیو Ubisoft Montreal ساخته شده‌بود، تا تاریخ 2 نوامبر بر روی PS Now در دسترس است. پشتیبانی از این بازی شوتر چند نفره برای مدت زیادیست که ادامه دارد و یوبیسافت قصد دارد Rainbow Six Siege را برای کنسول‌های نسل بعدی نیز عرضه کند. طبق آماری که اوایل امسال اعلام شد، این عنوان هم‌اکنون بیش از 55 میلیون بازیکن دارد.

عنوان بعدی که معرفی شد بازی The Evil Within 2 بود. داستان بازی سه سال بعد از وقایع نسخه اول جریان دارد و شما در نقش سباستین، به‌دنبال حل معماهای اتفاقات پیرامون مرگ یکی از عزیزان خود در سانحه‌ای آتش‌سوزی هستید. شینجی میکامی که وظیفه کارگردانی نسخه اول بازی را بر عهده داشت، اینبار سکان هدایت بازی را به آقای John Johanas سپرده‌است.

عنوان آخر معرفی‌شده نیز بازی Get Even بود. این بازی با زاویه دید اول شخص دنبال می‌شود و شما در نقش Cole Black، پس از بیدار شدن در یک تیمارستان مرموز باید با کمک شخصی به نام Red مسیر خود را پیدا کنید. Get Even یک بازی شوتر-پازل است که المان‌های ترس و روانشناختی نیز در آن دیده می‌شود. جالب است بدانید که سازندگان در ساخت این بازی، از فیلم‌هایی مانند The Matrix و Inception الهام گرفته‌اند.

نظر شما در مورد بازی‌های جدید سرویس PS Now چیست؟ آیا از عناوین افزوده‌شده در این ماه راضی هستید یا بازی‌های دیگری را ترجیح می‌دهید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا