اخبار بازی

پلی استیشن رسما Trophyها را برای رایانه شخصی عرضه می‌کند

نسخه رایانه شخصی Ghost of Tsushima از تروفی پشتیبانی می کند که اولین مورد برای عناوین PlayStation PC است. بازیکنانی که در رایانه شخصی وارد حساب های PSN خود می‌شوند، می‌توانند تروفی‌ها را کسب کنند. لیست تروفی‌ها مانند نسخه کنسول PS5 بازی است. این بازی در تاریخ 16 می بر روی رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین با انتشار بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut برای pc، یک محتوای (اسکین) جدید نیز عرضه خواهد شد.

Julian Huijbregts از شرکت Nixxes Software توضیح داد: Ghost of Tsushima Director’s Cut اولین عنوان پلی استیشن روی رایانه شخصی است که از یک محتوای جدید استفاده می‌کند که شامل دسترسی به لیست دوستان، جوایز، تنظیمات و پروفایل شما می‌شود. این ویژگی در رایانه‌های شخصی ویندوزی موجود است و از منوی بازی و یا با فشار دادن میانبر SHIFT + F1 روی صفحه‌کلید قابل دسترسی خواهد بود.

در حین انجام بازی، می‌توانید تروفی‌های پلی‌استیشن را درست مانند کنسول‌های پلی‌استیشن کسب کنید. بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut روی رایانه‌های شخصی همان مجموعه‌ی تروفی بازی روی کنسول‌های پلی‌استیشن 5 را به اشتراک می‌گذارد. علاوه بر این، نسخه رایانه شخصی نیز از Achievements در Steam و فروشگاه Epic Games پشتیبانی کامل دارد. برای استفاده از ویژگی‌هایی مانند جوایز، لیست دوستان و کراسپلی، می‌توانید با حساب موجود خود در شبکه پلی‌استیشن وارد شوید و یا یک حساب جدید ایجاد کنید.

اضافه شدن پشتیبانی از تروفی اولین بار سال گذشته پس از اضافه شدن پشتیبانی از PSN به Marvel’s Spider-Man Remastered بر روی رایانه شخصی شایعه شد. در حالی که این بازی از تروفی پشتیبانی نمی‌کند، در ازای پیوند دادن حساب‌های Steam و PSN به بازیکنان، بازی جوایزی را ارائه می‌دهد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا