اخبار بازی

تعدیل نیروی حدود 900 کارمند پلی‌استیشن در سراسر جهان

پلی استیشن قرار است حدود 900 کارمند خود را در سراسر جهان اخراج کند. این خبر در بیانیه‌ای توسط رئیس و مدیر عامل فعلی SIE تأیید شد. آقای جیم رایان، که قرار است ماه آینده از سمت خود کناره گیری کند، گفت این شرکت تصمیم بسیار سخت را برای کاهش تعداد کارکنان خود به میزان حدود 8٪ یا حدود 900 نفر را گرفته است. اخراج ها شامل تعطیلی کامل استودیوی پلی‌استیشن لندن می‌شود که اخیراً مسئولیت توسعه بازی های پلی استیشن VR را بر عهده داشت. تعدیل نیرو شامل استودیوهای دیگر سونی از جمله Firesprite، Insomniac Games، Naughty Dog و Guerrilla نیز می‌شود. تیم های فناوری، خلاق و پشتیبانی پلی استیشن نیز تحت تأثیر این اقدامات قرار می گیرند.

در بیانیه رایان آمده است: اینها افراد فوق العاده با استعدادی هستند که بخشی از موفقیت ما بوده اند و ما از مشارکت آنها بسیار سپاسگزاریم. با این حال، صنعت به شدت تغییر کرده است، و ما باید کسب و کار خود را برای آنچه در پیش است آماده کنیم. ما باید انتظارات توسعه دهندگان و گیمرها را برآورده کنیم و به پیشبرد فناوری آینده در بازی ادامه دهیم، بنابراین یک گام به عقب برداشتیم تا مطمئن شویم که برای ادامه ارائه بهترین تجربیات بازی به جامعه آماده شده ایم.

رایان همچنین ایمیلی برای کارکنان ارسال کرده و برنامه‌ها را با جزئیات بیشتری توضیح داد. در ایمیل آمده است که:

کاهش تعداد کارکنان حدود 900 نفر یا حدود 8 درصد از نیروی کار فعلی ما وجود خواهد داشت. اخراج کارکنان در تمام مناطق سرگرمی تعاملی سونی (SIE) تأثیر خواهد گذاشت. چندین استودیو پلی‌استیشن تحت تاثیر قرار خواهند گرفت. امروز به کارمندان ایالات متحده که تحت تأثیر این اخراج قرار گرفته اند گفته می شود، در حالی که در بریتانیا پیشنهاد شده است که:

PlayStation London Studios به طور کامل تعطیل خواهد شد، Firesprite Studio کاهش نبرو خواهد داشت. کاهش نیرو در بخشهای مختلف SIE در بریتانیا وجود خواهد داشت.

رایان ادامه می‌دهد: برای کسانی که SIE را ترک خواهند کرد، شما با احترام و قدردانی عمیق ما از تمام تلاش‌های شما، این شرکت را ترک می‌کنید. برای کسانی که در SIE خواهند ماند، ما با دوستان و همکارانی که در طول این فرآیند به آنها احترام می گذاریم خداحافظی خواهیم کرد و این دردناک خواهد بود. انعطاف پذیری، حساسیت و سازگاری شما در هفته‌ها و ماه‌های آینده بسیار مهم خواهد بود. این کار آسانی نخواهد بود و من از تأثیر آن آگاهم. کارکنان آسیب دیده حمایت، از جمله مزایای دریافت اخراج، خواهند کرد. اگرچه این زمان‌ها چالش‌برانگیز هستند، اما نشان‌دهنده فقدان قدرت شرکت، برند یا صنعت ما نیست. هدف ما این است که چابک و سازگار باقی بمانیم و همچنان بر ارائه بهترین تجربیات ممکن در بازی در حال حاضر و آینده تمرکز کنیم.

این شرکت پیش از این در سال گذشته مجموعه‌ای از کارکنان خود را اخراج کرده بود، حدود 100 کارمند از Bungie، ده‌ها کارمند Naughty Dog و 15-20٪ از کارکنان استودیو Dreams از جمله این تعدیل نیروها بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا