اخبار بازیپلی استیشن 5

سونی استودیوی Firesprite را خریداری کرد

سونی ساعاتی پیش اعلام کرد که استودیوی Firesprite را خریداری کرده و این تیم اکنون به مجموعه PlayStation Studios پیوسته است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

استودیوی Firesprite و پلی استیشن

استودیوی Firesprite سابقه کار بر روی عناوینی مانند The Playroom VR ،The Persistence و !Run Sackboy! Run را در کارنامه خود دارد. این سومین خرید شرکت Sony در ماه‌های اخیر است و حال تعداد استودیوهای فرست پارتی پلی استیشن با این خرید، به عدد 14 می‌رسد.

این توسعه‌دهنده واقع در انگلستان بیشتر بخاطر کار بر روی عناوین VR شناخته می‌شود و در حال حاضر بیش از 250 عضو دارد. شایان ذکر است که Firesprite توسط تعدادی از اعضای سابق استودیوی لیورپول (خالقان سری Wipeout) تأسیس شده است. هر چند این استودیو در گذشته در نقش پشتیبان سایر تیم‌ها نیز ظاهر شده، اما هرمن هالست، رئیس PlayStation Studios اعلام کرده که Firesprite از حالا به بعد بر روی پروژه‌های خود مشغول خواهد بود.

او در مورد این خرید می‌گوید: «Firesprite یک استودیوی خلاق و بلندپرواز بوده که در ساخت تجربه‌های شگفت‌انگیز جهت نمایش دادن پتانسیل حقیقی سخت‌افزار ما، استثنایی است. توانایی‌های فنی و نیروی خلاق تیم بالاترین اهمیت را در رشد کاتالوگ برجسته بازی‌های انحصاری ما خواهد داشت، و من فکر می‌کنم که شما بابت آنچه که در آینده در راه است هیجان‌زده خواهید بود.»

پیش از خریده شدن توسط سونی، Firesprite برای ساخت دو بازی مختلف به‌دنبال استخدام نیروی جدید بود: یک بازی شوتر مولتی پلیر بزرگ و یک بازی ماجراجویی بلاک‌باستر با تمی تاریک. در حال حاضر جزئیات زیادی در مورد ژانر بازی‌های در دست ساخت این استودیو مشخص نیست، اما هرمن هالست اشاره کرده که ژانر این عناوین با بازی‌هایی که به‌طور عمده از استودیوهای پلی استیشن می‌بینیم، متفاوت خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا