اخبار بازی

سونی می گوید بزرگ ترین تفاوت های کنسول PS5 هنوز معرفی نشده اند

طی مراسم سونی در نمایشگاه CES 2020 مدیر عامل این شرکت، آقای جیم رایان (Jim Ryan) لوگوی کنسول PS5 را به بینندگانی که در سکوت نشسته بودند معرفی کرد. با این که رونمایی از یک لوگو خبر بزرگی برای طرفداران این کنسول به حساب نمی آید، جیم رایان گفت که، درمورد خبر های بیشتری درباره سیستم جدید و چندین مورد اطلاعات مهم که هنوز فاش نشده، به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

در مصاحبه ای با Business Insider Japan که توسط Gematsu ترجمه شده است، رایان می گوید، پلی استیشن 5 ویژگی های منحصر به فردی خواهد داشت. او به اخباری که قبلا توسط سونی منتشر شده اشاره می کند و از، صدای سه بعدی (3D audio)، Haptic Feedback در دسته کنسول و اضافه شدن یک درایو SSD، می گوید. اما به ویژگی هایی بیش از اینها هم، اشاره ای میکند.

جیم رایان میگوید:

باز هم موارد منحصر به فرد بیشتری برای PlayStation 5 وجود دارد که آن را از کنسول های قبلی جدا می کند، تفاوت های بزرگتر هنوز معرفی نشده اند.

این یک جمله مبهم است، اما به این معنی است که ما هنوز امکانات کاملی از سیستم را ندیده ایم، و این سیستم ممکن است قادر به انجام کارهایی باشد که ما پیش بینی نکرده ایم و اینکه سونی مواردی را که حتی از ویژگی Full Backwards Compatibility (اجرای بازی های تمام کنسول های قبلی)، بزرگ تر است، را پنهان ساخته.

آقای رایان اضافه کرد که:

طی مهاجرت از کنسول PS4 به PS5 کاربران زیادی هنوز از PS4 استفاده می کنند، این موضوع بسیار مهمی است و ما نسبت به این کاربر ها تعهد داریم.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”voldmort, post: 4684946, member: 118974″]
    میگم تیتر خبر یه جورایی نیست؟
    “بزرگترین تفاوت های کنسول هنوز معرفی نشده اند”
    بزرگترین تفاوت هاش با کی؟:-?
    با چی؟:-??
    با نسل قبل خودش؟
    یا با کنسول نسل جدید رقیب؟:D
    [/QUOTE]
    چرا:D
    سعی کردم به منبع وفادار بمونم
    به خاطر همین ایطوری شده
    آره، با نسل قبل خودش

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا