اخبار بازی

رئیس Playground Games از این استودیو جدا شد

گوین ریبرن، رئیس و یکی از بنیان‌گذاران استودیوی Playground Games پس از 12 سال فعالیت در این کمپانی، جدایی خود را اعلام کرده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

تصویر گوین ریبرن، موسس Playground Games

شرکت Microsoft جدایی گوین ریبرن را از طریق رسانه ویندوز سنترال تأیید کرده و گفته که ترور ویلیامز (یکی دیگر از بنیان‌گذاران استودیو)، جایگزین او خواهد بود تا تیم سازنده حالا تحت مدیریت جدید، پشتیبانی از Forza Horizon 5 و همچنین توسعه بازی جدید Fable را ادامه دهد.

مایکروسافت در بیانیه‌ای که منتشر شده نوشته: «بعد از 12 سال کار کردن بر روی بازی‌های جایزه‌بر Forza Horizon، گوین ریبرن Playground Games را به عنوان رئیس استودیو ترک می‌کند. ما از او به عنوان یکی از موسسان Playground Games، بابت مدیریت و دستاوردهایی که برای مجموعه Forza داشته تشکر می‌کنیم و آرزوی بهترین‌ها را برای او داریم. در حالی که تیم Playground Games بر روی آپدیت‌های Forza Horizon 5 و توسعه Fable متمرکز است، ترور ویلیامز، دیگر موسس کمپانی از مقام مدیرکل به رئیس استودیو انتقال می‌یابد.»

گوین ریبرن یکی از بازی‌سازان باسابقه صنعت بازی است و پیش از این در استودیوی کدمسترز، سابقه کار بر روی بازی‌هایی مانند Grid و DiRT را در کارنامه خود دارد. پس از ترک کدمسترز، او در سال 2009 به همراه ویلیامز Playground Games را تأسیس کرد که در طول زمان به یکی از موفق‌ترین استودیوهای مایکروسافت تبدیل شد.

مدتی پیش بازی Forza Horizon 5 توانست تا با جذب 10 میلیون بازیکن در عرض چند روز، بهترین لانچ تاریخ استودیوهای ایکس باکس را رقم زند. در پایان، شما می‌توانید بررسی این بازی را از بازی‌سنتر مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا